Fråga angående voltregulator RMK 600 -07

xoredge

Välkänd medlem
14 feb 2009
498
5
18
Umeå
Är så att den har behagat att ge upp och jag har varit in och kollat ny pris på denna del och det låg på 3500kr lite väl mycket tycker jag dock inte jag som äger skotern utan en polare men jag tänkte kolla med er om ni har koll på om det finns pirat del till denna jag har då inte hittat någon eller någon begad volt regulator (ac/dc converter)

Delen som sitter i heter 4011440 är dock ersatt av 2203794

Så här ser den ut Vad tror ni ?
 

Attachments

j-son

Välkänd medlem
18 jul 2006
1.157
4
38
33
Ring och hör med någon firma eller skoterskrot som demonterar kraschade/inlösta skotrar. Finns säkerligen någon som har till rimlig peng.
 

widetrak

Välkänd medlem
12 nov 2007
1.141
10
38
Kovland
Ring och hör med någon firma eller skoterskrot som demonterar kraschade/inlösta skotrar. Finns säkerligen någon som har till rimlig peng.
Finns inget relä av rätt sort i LAGA eller bildelsbasen iaf. Har haft den på bevakning senaste halvåret. Är det någon demontering som inte är med i laga-basen?
 

sportsterdanne

Välkänd medlem
25 maj 2011
2.968
3
38
Piteå
Jag skulle säga att majoriteten inte är med det är bara dom största som är med då det kostar en rejäl slant.
Luleå skoterdemontering, Snöskoterbolaget, Storumans skotersskrot, Tords motorservice (blev osäker om dom är med).

Finns inget relä av rätt sort i LAGA eller bildelsbasen iaf. Har haft den på bevakning senaste halvåret. Är det någon demontering som inte är med i laga-basen?