Forumrosor mm

SX700R

Aktiv medlem
29 okt 2007
57
0
6
Husum
Sv: TACK, Forumrosor

Tycker också att detta är det bästa forumet men det krävs en del av oss alla så att vi upprätthåller den höga kvalite'n.

T.ex om någon ställer en fråga så kan man svara om man verkligen vet svaret.
Gissa kan nog frågeställaren göra själv.
 

Granberg

Välkänd medlem
17 okt 2006
919
0
16
Arvidsjaur
Sv: TACK, Forumrosor

Bra forum som hjälp mig med många olika problem. Det känns bra att man kan spara pengar på att göra saker själv och då är det bra att ha ett ställe där man kan få svar på frågor. En stor ROS till skoterleden ;)
 

pallo123

Medlem
4 jan 2008
46
0
1
Luleå
www.trappers.mine.nu
Sv: TACK, Forumrosor

Bra forum som hjälp mig med många olika problem. Det känns bra att man kan spara pengar på att göra saker själv och då är det bra att ha ett ställe där man kan få svar på frågor. En stor ROS till skoterleden ;)

Helt riktigt!!:rock: Har fått så hemskt bra hjälp här, ett riktigt bra skoterforum!!!!!:beer:
 

Scaleos

Välkänd medlem
16 dec 2007
824
0
16
Sollefteå
Sv: TACK, Forumrosor

Har inte varit medlem så länge, men tycker ändå att forumet håller en bra nivå.
Ett tips innan man börjar en ny tråd, använd sökfunktionen så ser du om ett sådant ämne redan existerar.

Bra moderatorer som har korrekta svar, på det ni svarar på.

Skulle vara roligt om ni raderar Video tävlingen och skapar en ny
 

KimAlexander

Välkänd medlem
14 jan 2005
894
0
16
Gällivare
Forumrosor och tack käre gud

Är de någon annan här som har fått blodad tand för detta superforum ? .. För mig är de snart ett begär för mig, det är alltid första platsen man besöker efter dubbelklickningen på internetikonen, någon annan än jag som vill tacka dem som startade denna utomordentligt Superba internetsajten?.. :D Man har under många år hämtat mkt Kunskap från många av Medlemarna här. Än en gång tack:D:rock:
 

Lynxi

Välkänd medlem
20 jan 2006
890
3
16
Luleå
Sv: Grymt Forum.

Jodå, nog är det ett bra forum, även om det alltid går att förbättra saker. Men det är ju medlemmarna som gör forumet, så att säga. Tack ska ni ha. :D
 

2stroke

Välkänd medlem
31 dec 1999
4.445
2
38
Norrbotten
www.lynxtalk.se
http://www.snowmobile.se/forum/showthread.php?t=12516

Är de någon annan här som har fått blodad tand för detta superforum ? .. För mig är de snart ett begär för mig, det är alltid första platsen man besöker efter dubbelklickningen på internetikonen, någon annan än jag som vill tacka dem som startade denna utomordentligt Superba internetsajten?.. :D Man har under många år hämtat mkt Kunskap från många av Medlemarna här. Än en gång tack:D:rock:
Jodå, nog är det ett bra forum, även om det alltid går att förbättra saker. Men det är ju medlemmarna som gör forumet, så att säga. Tack ska ni ha. :D

:ciao: KUL !!

Skriv era kommentarer i denna tråd :

http://www.snowmobile.se/forum/showthread.php?t=12516






.
 

Nordda

Välkänd medlem
13 okt 2005
3.154
1
36
35
Helsingfors, Finland
www.pixbox.se
Sv: TACK, Forumrosor

På senaste tiden tycker jag att det har varit mycket skitkasting, hårda ord och lite väl onödiga förolämpningar här på forumet. Visst kan man kritisera en annan användares inlägg men man behöver inte skutkasta det samtidigt. Skärpning medlemmar om vi vill ha samma trevliga forum som jag upplevt att det varit ända till den senaste tiden.
 

2stroke

Välkänd medlem
31 dec 1999
4.445
2
38
Norrbotten
www.lynxtalk.se
Räta upp det skadade skeppet !

På senaste tiden tycker jag att det har varit mycket skitkasting, hårda ord och lite väl onödiga förolämpningar här på forumet.
Visst kan man kritisera en annan användares inlägg men man behöver inte skutkasta det samtidigt.
Skärpning medlemmar om vi vill ha samma trevliga forum som jag upplevt att det varit ända till den senaste tiden.
Håller med till 100%

KUL att det är fler än jag som ser detta som något negativt...... ;)



.
 

Scaleos

Välkänd medlem
16 dec 2007
824
0
16
Sollefteå
Sv: Forumrosor och tack käre gud

Skoterleden har aldrig sett dig här på forumet förut? 38 inlägg mot 2storke 1369.
Kan du berätta vem du är

tack för ett bra forum
 

2stroke

Välkänd medlem
31 dec 1999
4.445
2
38
Norrbotten
www.lynxtalk.se
GUD har inget med saken att göra

:ciao: Ett STORT tack till dig Scaleo

Jag hoppas du tycker att mina inlägg här på Snowmobile är bra/seriösa och inte bara en massa tomtugg, Eller ?




.
 

Scaleos

Välkänd medlem
16 dec 2007
824
0
16
Sollefteå
Okej skoterleden, tycker att 2storke har varit en bra faktabas. Kommer med säkra uppgifter. Man är ju här för att lära sig och ta del av varandras erfarenheter och kunskaper. Bra att ni har regler på vad man inte får göra här. Blir mera seriöst :)
 
Last edited:

ErikBerg

Välkänd medlem
14 apr 2006
2.957
8
38
Utanför Umeå
Hej!

Här kommer rosor till forumet från mig med.

I det stora hela tycker jag detta forum är en utmärkt faktakälla. Har man någon fråga så kommer det snabbt svar. Kunskapsnivån bland oss/er alla är hög! Själv (som skoter-dummy) har jag lärt mig mycket om skotrar genom att hänga här och dagligen läsa trådar.

Så här kan vi tillsammans göra forumet ännu bättre:
- Detta forum är vad vi användare gör det till. Så låt oss alla hålla en konstruktiv och artig ton när vi diskuterar.
- Bemöt andra som du själv vill bli bemött = med respekt.
- Admin, det vore guld om det vore enkelt att rapportera inlägg som inte hör hemma här. Det skulle nog ha en viss preventiv effekt... (Se forumet på autopower.se, för varje inlägg där kan man klicka på "rapportera inlägg" och skicka ett meddelande till Admin.)

Återigen, tack för ett utmärkt forum! :):):):beer::beer:
 
R

Robin

- Admin, det vore guld om det vore enkelt att rapportera inlägg som inte hör hemma här. Det skulle nog ha en viss preventiv effekt... (Se forumet på autopower.se, för varje inlägg där kan man klicka på "rapportera inlägg" och skicka ett meddelande till Admin.)
Menar du möjligtvis denna funktion?:
 

Et_power

Välkänd medlem
8 jan 2008
212
0
16
Albacken
Jag verkligen ÄLSKAR den här hemsidan!!
allt är så lärorikt man har verkligen fått mer kunskap om allt, man kan verkligen lära sig om allt möjligt och få nya ideér om hur man kan göra saker och ting.
Det får absolut fullt betyg från mig!!