Handtagsvärmen funkar som den ska, men när jag slår på tumvärme och varvar så slocknar lyset och varvräknaren trillar i botten vid typ 4-5 000 rpm. På tomgång händer inget..
Vart börjar jag?
låter som kortis, har strulat för mig på många olika sätt, just nu äre glapp i handtagsvärmarna nånstans så om ja har tur så funkar dom o ibland inte, och min bromslyse funkar inte, men ja orkar inte kolla igenom alla kablar på skotern
Fick veta idag att mitt bromsljus inte heller funkar...höll på att få lillebror inkl. 800 kg Bearcat i nacken ett par ggr.:afraid:
Ingen annan som har tips på vart man börjar leta?
Finns inga "klassiska" ställen med kabelbrott, nånstans det skaver i kabelisoleringen osv? Jag är super-rookie på att meka el...hilfe bitte!
Fick veta idag att mitt bromsljus inte heller funkar...höll på att få lillebror inkl. 800 kg Bearcat i nacken ett par ggr.:afraid:
Ingen annan som har tips på vart man börjar leta?
Finns inga "klassiska" ställen med kabelbrott, nånstans det skaver i kabelisoleringen osv? Jag är super-rookie på att meka el...hilfe bitte!
de är inte så svårt, ja går faktiskt en el linje men de är bara det att ja orkar inte kolla igenom alla elkablar mest då för att ja inte har nå garage så då jag skruvar så äre ute, gav upp efter 20min:eviltongue: