finns det dubbeldyna till polaris rmk 800 -03?

D

Deleted member 9532

Vet inte om det finns just till den, men är det lika chassie på en Switchback?

Jag såg en Switchback på blocket med dubbeldyna.
Annars finns ju universaldynor att köpa



www.duells.se
 

fanzy

Välkänd medlem
27 nov 2006
2.335
9
38
Lycksele
det borde finnas.
Dubbeldyna till edge måste gå att få tag på.
Har sett edge på blocket som har dubbeldyna.
Så det måste gå få tag på.
Har du hört med din polaris återfö?
 
D

Deleted member 9532

Detta är ju en RMK av senare modell. Den här bilden var uppladdad här på Snowmobile. Du kanske kan ta reda på vem det är och fråga honom?
 

Timpan

Ny medlem
6 maj 2009
2
0
1
Umeå
Jag har en Dubbeldyna till salu som har suttit på min före detta skoter (RMK 800 - 02).
Dynan är bara använd en sesong, jag vill ha 3500:- för den. (Kostar 7000:- Ny)
 
N

N_w

Detta är ju en RMK av senare modell. Den här bilden var uppladdad här på Snowmobile. Du kanske kan ta reda på vem det är och fråga honom?

haha är det kylarvätskan som är på backen?, fyfan va dyrt de ska va och reparera den:argh:
 
N

N_w

Jo, om han inte hade försäkring på den så är det riktigt dyrt och mycket jobb.
jaadu. mina fotsteg har spruckit just där dom nitatfast fotplattan som går in mot motorn dom har ju satt 3 nitar i själva fotstege sen har de spruckit, åh de är ganska mkt jobb som jag hållit på för att få de funktionellt och fint såå vill inte hamna i hans läge:eek:
 

Trices

Välkänd medlem
18 mar 2009
972
0
16
31
Arjeplog
jaadu. mina fotsteg har spruckit just där dom nitatfast fotplattan som går in mot motorn dom har ju satt 3 nitar i själva fotstege sen har de spruckit, åh de är ganska mkt jobb som jag hållit på för att få de funktionellt och fint såå vill inte hamna i hans läge:eek:
Tycker dock det roligaste är hur han står och håller i bakpartiet med en hand :laugh: Kanske lite sprucket :aetsch: Sen bör det väl vara läge att renovera boggien efter det där :eek: Man undrar ju hur han lyckats med det där :confused:
 

Pmperformance

Medlem
1 jan 2009
24
0
1
Rättvik
haha är det kylarvätskan som är på backen?, fyfan va dyrt de ska va och reparera den:argh:
är de så där mycke boggien ska vara knäckt på skotern för att åka led ;) ja kylarvätskan går längst ut i fotstegen och sista kylaren sitter där han har handen ajaj dyrt