Felkoder Phazer -07

Gustaf87

Välkänd medlem
30 nov 2008
108
0
6
Örnsköldsvik
Någon som kan felkoderna till en phazer -07? Har en lista eller kanske har fått upp felkod 84 någon gång?

Tacksam för svar...MVH/Gustaf
 

stecka

Välkänd medlem
24 okt 2005
3.128
1
36
Jämtland,Lit
tors är gashängsbrytarn lite svårt att se men säg till om du vill ha en ny bild så ska jag pröva att ordna det
[/IMG]
 

evol138

Välkänd medlem
15 aug 2007
202
0
16
i apexens instruktionsbok står det hur man kopplar förbi T.O.R.S systemet.
antar att det gör det i phazern bok med.(?)
 

Gustaf87

Välkänd medlem
30 nov 2008
108
0
6
Örnsköldsvik
Är inte min skoter och polaren som har den hittade en manual och såg även att koderna fanns i den som vissa av er sade.

Den går dock konstigt som satan fortfarande även fast vi har fått bort alla dom 4 felkoderna. Sitter ett MCxpress kitt på den och utan det så går den som vanligt fast med det inkopplat så går den konstigt. Bygger inte upp laddtryck som den ska, misständer som fan. Inte roligt alls. Har tagit upp hela motorn och satt ihop den igen efter att vi fått ideen av de "kloka" killarna på yamaha Center vilket visade sig vara åt helvete fel.

Kom gärna med ideer, är uppskattat och inte dumma ideer som "kolla tändstiften"

MVH/Gustaf
 

Gustaf87

Välkänd medlem
30 nov 2008
108
0
6
Örnsköldsvik
Nej det är det som är problemet. Då den börjar ladda vill den inte skjuta iväg mer soppa vilket gör att den börjar misstända. Ska snacka med MCxpress och höra vad dom säger.
Jag tror att mcx boxen är brunnen. Något som är galet med deras system iaf
 

Walther

Ny medlem
31 mar 2009
2
0
1
Powdercity
Nej det är det som är problemet. Då den börjar ladda vill den inte skjuta iväg mer soppa vilket gör att den börjar misstända. Ska snacka med MCxpress och höra vad dom säger.
Jag tror att mcx boxen är brunnen. Något som är galet med deras system iaf

Gustav87: Har skickat pm till dig men du svarar inte så jag testar här har du hittat lösningen på problemet, har precis samma prolbem med min skoter och får ingen ordning på den fasst den är även skumm och känslig på gasen vill gärna tjuvstanna etc....