fel eller ska de vara så? polaris assault -11 startar utan nyckel????

J

Jona$

Men skärp er, kanske nytt för vissa av er men absolut inte för tjuven, inte ens ski-doo med dess går säkert, är busenkelt att komma undan den med, ja alla märken faktiskt men det däremot behöver inte skrivas ut.

Men även om en tjuv inte vet om tändningslåset må ni väll förstå det är det första dom ger sig på, in med mejsel och om eller rycka ur och dom har lärt sig, tar väll en studiedag till den lokala handlaren tex.
 

Gbr

Välkänd medlem
11 aug 2004
1.137
4
38
Örnsköldsvik
från -98 till idag är det likadant på arctic. Innan dess var det åtminstonde lite säkrare
är det även exakt samma nyckel på -98 och -13? vet att när vi åkte gam arctic på byn så hade alla samma nyckel.

Nä det var med DESS det blev säkrare :hahaha:
 

Tobbe...

Välkänd medlem
2 jan 2006
3.164
5
38
Västernorrland
Vill dom ha den så tar dom den.
Jag hade en Nytro som tre man bar ut ur garaget mitt på dagen på en lördag.
Grannen var ute på promenad med hunden och hejade på dom-och dom hejade glatt tillbaka!

Enda trösten är väl att dom iaf fick slita ont för det, jag vill inte -ens med två kompisar- bära omkring på en Nytro...

Det "roiga" i det hela var när jag bad honom beskriva bil/signalement:

"Tja, det var en Volvo...tror den var grön...eller var den kanske blå-eller möjligen svart?
Jag vet egentligen inte, dom var så ogenerade att jag utgick från att det inte var något skumt-vem är så fräck att dom stjäl en skoter mitt på dagen liksom?"