Tacka gud för google tanslate och tack för ditt snabba svar.Hvis du kjører med trasig memban i ex ventilhuset er det ikke farlig, du får bare dårlig effekt.
Nu vart lilla jag ledsenom membranet=gummikoppen är trasigt lyfter ej porten, men sen så kan ju porten gå av (giljotinen) och då är det ju farligt för motorn
Passar icke!
Jag har haft en 600 01 och dom skiljer.
Även om du inte har en åtf inom räckhåll så finns nätbutiker. t.ex motorhuset i Östersund. Finns säkert många fler.
inget fel på org delar, men tight med cash just nu. Man får väll skippa alkoholen några helgerär det nå fel på originaldelar?
finns kanske inte på nån webshop men ringer du till tex motorhuset i östersund så lovar jag att dom plockar fram det du behöver.
Kolla med Bromma Skog och Trädgård. Dom säljer iaf nya Rush:en, bör ju vara återförsäljare då.mjo men det är ju det att man måste ju ha nån återförsäljare och köpa av. Svårt att hitta en polaris dealer i fjollträsk![]()
Enligt polaris hemsida så har dom endast ATV delar :/Kolla med Bromma Skog och Trädgård. Dom säljer iaf nya Rush:en, bör ju vara återförsäljare då.
Ja dom har duells som leverantör på eftermarknadsprylar men ävenMen dom flesta närbutiker som tex motorhuset har ju duells som leverantör.
Och duells har endast membran till 06-10![]()