f6 ext -04 bra eller dålig kompromiss

Mack

Välkänd medlem
20 jul 2007
260
0
16
Sundsvall
Funderar på att sälja min x-trim för att köpa något billigare. En kompis, kompis försöker sälja på mig hans f6 ext. Vill ha en Crossover maskin. Lite led och ganska mycket lössnö kör jag. Frågan. Är ext:n något att ha???
 

Trollet23

Välkänd medlem
1 mar 2009
1.816
1
16
Skellefteå
Jag tycker det är rätt stor skillnad på en riktig crossover och en förlängd kort maskin. Det finns bättre alternativ än F6 EXT om du frågar mig.
 

Stig Larsson

Välkänd medlem
27 okt 2006
2.886
2
36
Arvidsjaur
www.assf.se
Funderar på att sälja min x-trim för att köpa något billigare. En kompis, kompis försöker sälja på mig hans f6 ext. Vill ha en Crossover maskin. Lite led och ganska mycket lössnö kör jag. Frågan. Är ext:n något att ha???
Det är inget för lössnö med orinalmattan. Rent ut sagt värdelös !
Men är det en kompis som har den, så måste du väl få prova den och göra en egen bedömning.
 

Fish

Välkänd medlem
29 dec 2009
990
1
18
Arbrå
Inte tycker då jag att min är värdelös iaf, Visst kanske inte är en summit eller M6,a men tar sig fram det gör den. Beror ganska mycket på vem som håller i styret oxå (och nej jag är inte direkt Chris Burandt)
 

Mack

Välkänd medlem
20 jul 2007
260
0
16
Sundsvall
Jag tycker det är rätt stor skillnad på en riktig crossover och en förlängd kort maskin. Det finns bättre alternativ än F6 EXT om du frågar mig.
Om jag nu frågar dig. Vad tycker du då. Har kört Switchback -04 tidigare och tyckte om den maskinen. Kanske man ska välja ett beprövat kort. Crossfire skulle jag vilja ha men känns onödigt at lägga ut de extrapengarna när man kör så lite som man gör och har andra utgifter också.