F6.an!

S

skidoo kungen

ingen aning men troligtvis för mycket hörde talas om problem med f7orna att inte kolvarna håller
 

PolePosition

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.055
0
36
37
Umeå
Jag förstår inte att man kommer med en f6:a när det finns en f5:a och en f7:a redan... borde itne en f6:a ta ut både marknade för 700:an och för 500:an eller är jag helt ute och cyklar??
 

Juhan

Välkänd medlem
1 jan 2000
376
0
16
Luleå Sverige
det ligger ju lite i vad du säger, F7:an lär det väl ändå säljas rätt mkt av fast det blir nog svårare för F5.an. fast det beror ju mkt på vad den kommer kosta.
 
J

JIMMY

Har ni tänkt på att MXZ finns i 5, 6, 7 och 800? Varför? Kanske för att det är "tävlingsmaskiner" och i "tävlingar" finns det "klasser"?
 
J

Johan N

Lynx har då dragit ner så att det bara finns 600 och 800. Det räcket det. Tusan så fint Enduro 600 H.O. går, grymt drag i den motorn!
 

mange2

Rookie sledder
1 jan 2000
18
0
0
f6an kommer ju med både längre matta och högre kammar 345*38 om jag inte har helt fel så den avser dom kanske till lite mer puderkörning. En blandning mellan lång och kort, jag tror stenhårt på den. Och den kommer inte väga mer än 220kg torr iaf det vet jag, då f serien är väldigt lätta. Men varför inte bara köpa en mach Z ? :)