Första turen....

Crazy Raider

Aktiv medlem
1 jan 2000
74
0
6
Fan idag så har man tagit första turen med formulan. Snacka om man längtar till att det ska komma mycket med snö.

Det styrde lite dålig men vad fan när det väl har kommit lite snö så är det bara att gasa på. Så får man ju lite överblick på vad som behöver fixas och ställas.

Funderar på att skaffa plastskidor pga att det styrde så dåligt. Någon som vet vart man kan få tag på några hyvsat billiga. Har plastbelag på nu fast det gick nästa bara rakt fram när man sku till att vända.
 

Crazy Raider

Aktiv medlem
1 jan 2000
74
0
6
Så jag ska skippa plastbelagen. Och köra utan eller??? Vad blir det för skillnad att köra utan? Ska ta en titt på hur styrstålen ser ut.
 

Fastman

Välkänd medlem
1 jan 2000
116
0
6
Sverige
medlem.spray.se
Blev första "riktiga" turen för mig idag med, fan vad härligt, har snöat från lördag kväll till nu, söndagkväll... Hoppas snöandet forsätter så man kan ta sig lite längre än sin egen gräsmatta.
 
W

Wildcat 700

Jag köpte nya plastskidor hos RINAB pris 3350:- kompletta med coromantskenor! Jag var ute på min första provtur idag....vilken otrolig styrning det blev. Väl värt att satsa på trots att man har en gammal maskin!Komforten lär bli bättre oxså.