"Första gången med ett VM i Norrland"

JAAG

Välkänd medlem
1 jan 2000
4.452
369
83
Malå/Adak
Tycker di grävande journalisterna bakom VM-notisen på förstasidan ska ta och kolla upp sin skotercrosshistoria. Det var inte länge sen VM gick i Malå, två år i rad
:eviltongue: :eviltongue: :eviltongue: :eviltongue: :hahaha: :bigsmile:

Viktigt, Viktigt :bigsmile:
 

Slätabjörnen

Välkänd medlem
15 dec 2012
1.512
4
16
Falun
Jaha? För oss som inte är boende i dina hemtrakter och har möjlighet att läsa denna blaska, hade det varit kul med en länk till artikeln.

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk
 

Slätabjörnen

Välkänd medlem
15 dec 2012
1.512
4
16
Falun
Va bra! Nu slipper folk leta febrilt bland alla ortsblaskor.

Men vad värre är. Att blundern kommer från en facktidning!

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk
 

JAAG

Välkänd medlem
1 jan 2000
4.452
369
83
Malå/Adak
I lokalblaskorna visste dom faktiskt att VM gått i närheten innan. Men tydligen skrivs nyhetsnotiserna på Snowmobile av helglediga Sydsvenskan-journalister =)
 

okksson

Välkänd medlem
29 mar 2008
652
0
16
malå
Seriöst... Ännu ett tecken på skelleftebornas storhetsvansinne. Samt att inlandet lever i kustens stora feta skugga och glöms oftast bort.
 

JAAG

Välkänd medlem
1 jan 2000
4.452
369
83
Malå/Adak
Seriöst... Ännu ett tecken på skelleftebornas storhetsvansinne. Samt att inlandet lever i kustens stora feta skugga och glöms oftast bort.
Nädå, Ordförande i Schtaan MS har inte kläckt ur sej något sådant vad jag sett, och inte Norran heller utan det är på här på Snowmobiles sida jag såg det.
 

okksson

Välkänd medlem
29 mar 2008
652
0
16
malå
Och snowmobile måste ju ha fått reda på det från nån som aldrig varit längre inåt lande än boliden. Typ. Jag säger inte att de är så men det verkar ju vara så ;)