Stötdämpartornen förstärker du utifrån genom att såga till exakta aluminiumbitar, Dom skall sitta där pyramiden kommer ner till flying nun. Det är som en liten rund infällning samt 2 skruvar som pyramiden sitter fast med, använd samma skruvar samt 1 stålnit för att få fast förstärkningen. Nästa svaghet är nedersta delen av flying nun, under pipan bakom styrstången. Ta en 5mm tjock flataluminium 40 mm bred och kanske 35-40 cm långt bocka till det och passa in det så det går förbi svetskarvarna där nere, det behöver gå upp en bit på sidorna för att det skall funka. Sista extremt svaga stället är på magnapullsidan där avloppet kommer mot slutburken, synns bra om du har bort bukplasten och kollar från variatorsidan går som en läpp från flying nun till tunneln ! Klipp till en rostfri plåtbit valfri form, men helst lika stor som den som e där. popnita fast. Använd endast stålnit och KAROSSLIM ! Tyvärr har jag inga bilder att dela med mig av mitt bygge. Men min är förstärkt sådär som jag har berättat, och den håller för ***** bra :aetsch: