Förslag på möte.

Nordland1

PRO sledder
14 jan 2008
504
2
0
Vi vill åka på alla ställen som det är möjligt på jorden och visa er, inte bara bakom huset..
Vi vill också träffa er och åka tillsammans i år, så kontakta mig via pm, om ni har
förslag.
 

bcool

Välkänd medlem
20 mar 2008
5.277
5
38
Luleå
Forumkamrater,
Jag är helt övertygad om att det DIREKT finns massor av skoterfolk här på forumet som vill "hugga" direkt dom ser denna tråd, men kanske inte vågar kliva fram direkt... "Oj, fan vad fränt! Tidningen kommer!!! Öööööhhh, vad ska vi göra...???? Hjääälp!"

Om man specar upp några olika exempel på "körsätt", tex puder i gördalen, långfärd efter malmens led, skärgårdskörning i Sthlm län, ramphopp hos KJ-wannabees, hillclimb i säffle, touring över gränsen, dragrace i Ockelbo, fiskeresa till aborrtjärn osv, så kanske det öppnar lite luckor? Ett reportage i varje nummer? Måste det alltid vara vansinnespuder, eller finns det andra intressen?

Låter som att jag jobbar på tidningen... Men det gör jag ju inte. Men jag är grym på att spåna. Grymt spånig??:blink:

Själv skulle jag kunna bidra på en del av tex "Långfärd på malmens led" med grillning och kaffe i min stuga efter leden, men man kanske inte vågar ta på sig mer än så ensam?

Fler tankar?
 
Last edited:

Nordland1

PRO sledder
14 jan 2008
504
2
0
Det är precis som du beskriver här ovan, vi letar efter genuina skotermänniskor, och det spelar ingen roll hur man kör. I de filmer och fotoresor vi gör, så försöker vi porträttera skoteråkningen i världen och då givetvis även i Sverige. Vi vill komma och träffa alla de skoteråkare som finns här, vare det är grillning på schemat eller nått annat.