Förslag & Feedback För Forumet.

Hageelin

Välkänd medlem
15 mar 2009
366
0
16
31
Hej hej hallå! Tänkte starta en tråd där du kan komma med
lite konstruktiv kritik, förslag & feedback angående forumet.

Själv tycker jag att det ska finnas en knapp/länk under "snabblänkar" som heter "Mina trådar". Där ser man alla trådar man är aktiva i!

Skriv ett inlägg vad ni skulle vilja ändra på!
 

melmaq

Välkänd medlem
1 jan 2000
2.916
1
38
www.lynxtalk.se
. . om du då använder menyn snabblänkar så kan du ju trycka på knappen prenumerationer och därmed se de trådar du är aktiv i.. .

.. nästa önskvärda funktion ?
 

TBear

Välkänd medlem
21 dec 2007
540
1
18
Örnsköldsvik
Nu är detta inte något konstruktivt direkt men jag måste höra om det är fler som har problem med detta!

när man varit aktiv i en tråd, så kan man prenumerera på den så man får ett omedelbart mail när det postas nya inlägg i den tråden!

Jag får inte detta att fungera! kan det ha med webbläsaren å göra?

Dator: Apple, Mac
webbläsare: Safari, Version 4.0.4
 
E

ejwbegysv

Nu är detta inte något konstruktivt direkt men jag måste höra om det är fler som har problem med detta!

när man varit aktiv i en tråd, så kan man prenumerera på den så man får ett omedelbart mail när det postas nya inlägg i den tråden!

Jag får inte detta att fungera! kan det ha med webbläsaren å göra?

Dator: Apple, Mac
webbläsare: Safari, Version 4.0.4
Kolla om mailet inte stoppas i något spamfilter,, Prova temporärt med en annan epostadress o mdu kan.
 

JAAG

Välkänd medlem
1 jan 2000
4.466
378
83
Malå/Adak
Snälla snälla snälla snälla ta bort funktionen som censurerar vissa ord, det är sjukt störande att t.ex en blocketaddress sabbas när man försöker länka..........

och sen att vissa kraftuttryck också skalas bort, vi är väl inga bortklemade och klentänkande amerikaner så vi klarar nog att få se ett fasen eller dubbelattan utan att gå bärsärk på närmaste snabbköp med eldhandvapen...... det är ju precis som "piipen" på vissa idiotiska tv-kanaler, dom är mer irriterande än vilket talat ord som helst.
 

TBear

Välkänd medlem
21 dec 2007
540
1
18
Örnsköldsvik
Kolla om mailet inte stoppas i något spamfilter,, Prova temporärt med en annan epostadress o mdu kan.
Jag tror inte att det stoppas i nått filter, men jag vet inte säkert!
Jag har en riktigt färsk adress så jag får nästan inga sånna.
Ibland så har jag fått ett mail, men det är långt ifrån alla gånger!
 

oliverandersson

Välkänd medlem
14 jun 2009
2.100
1
36
örnsköldsvik
Snälla snälla snälla snälla ta bort funktionen som censurerar vissa ord, det är sjukt störande att t.ex en blocketaddress sabbas när man försöker länka..........

och sen att vissa kraftuttryck också skalas bort, vi är väl inga bortklemade och klentänkande amerikaner så vi klarar nog att få se ett fasen eller dubbelattan utan att gå bärsärk på närmaste snabbköp med eldhandvapen...... det är ju precis som "piipen" på vissa idiotiska tv-kanaler, dom är mer irriterande än vilket talat ord som helst.
det har dom väll redan gjort
 

bcool

Välkänd medlem
20 mar 2008
5.277
5
38
Luleå
Kolla om mailet inte stoppas i något spamfilter,, Prova temporärt med en annan epostadress o mdu kan.
Jag tror inte att det stoppas i nått filter, men jag vet inte säkert!
Jag har en riktigt färsk adress så jag får nästan inga sånna.
Ibland så har jag fått ett mail, men det är långt ifrån alla gånger!
Jag har samma problem...

Forumet har varit nere länge ikväll... Uppgraderingar osv på g, eller?
 
E

ejwbegysv

Jag har samma problem...

Forumet har varit nere länge ikväll... Uppgraderingar osv på g, eller?
samtidigt som jag hämtade ut nya testskotern så behagade servern att sluta fungera... Med en corona i handen så lyckades jag lösa det vid 00:30.. Hemskt ledsen för allt strul..

Problemet är egentligen inte forumet utan hemsidan som gör att servern hänger sig, vi ska flytta forumet till en separat server inom kort.. samt bygga en ny hemsida...
 

Lynxfun

Välkänd medlem
2 feb 2009
2.926
2
36
Norrbotten
samtidigt som jag hämtade ut nya testskotern så behagade servern att sluta fungera... Med en corona i handen så lyckades jag lösa det vid 00:30.. Hemskt ledsen för allt strul..

Problemet är egentligen inte forumet utan hemsidan som gör att servern hänger sig, vi ska flytta forumet till en separat server inom kort.. samt bygga en ny hemsida...
Helt OT men vart det inte en felaktig prioritering:bigsmile:, digitalt:smash: före hårdvaran, borde ju vart Corona i handen, "Dileva" i MP 3 lurarna:thumb: och nymaskinen på tomgång och lukta på den härliga "nydoften" som sprider sig.:bigsmile::bigsmile: