D DIRAVI Välkänd medlem 21 sept 2004 467 0 16 24 sept 2004 #1 Jag har just köpt en skoter, en Polaris rxv sks från 92, och undrar vad försäkringen på en sån kostar?
Jag har just köpt en skoter, en Polaris rxv sks från 92, och undrar vad försäkringen på en sån kostar?
R Robbane Aktiv medlem 1 jan 2000 52 0 1 24 sept 2004 #2 Lättaste som jag och alla andra gör ring runt och fråga!!!!! Senast redigerad av en moderator: 9 jun 2004
E Ej medlem/Inloggad 24 sept 2004 #3 hargr kolla på trygghansa å alla an´dra bolag. tänk på att det iinte går att ställa av skoterern å garageförsäkra den på sommarn
hargr kolla på trygghansa å alla an´dra bolag. tänk på att det iinte går att ställa av skoterern å garageförsäkra den på sommarn
B bytoken Välkänd medlem 1 jan 2000 1.388 0 16 Kiruna 24 sept 2004 #4 trygghansa är billig på äldre skotrar men DYR på nyare
E Ej medlem/Inloggad 25 sept 2004 #5 Ej medlem/Inloggad skrev: kolla på trygghansa å alla an´dra bolag. tänk på att det iinte går att ställa av skoterern å garageförsäkra den på sommarn Click to expand... det går visst å ställa av den å ta garage försäkring på sommarn!fast då blir försäkringen ungefär dubbelt så dyr!jag skulle iaf kunna göra så på min f3 -99a!
Ej medlem/Inloggad skrev: kolla på trygghansa å alla an´dra bolag. tänk på att det iinte går att ställa av skoterern å garageförsäkra den på sommarn Click to expand... det går visst å ställa av den å ta garage försäkring på sommarn!fast då blir försäkringen ungefär dubbelt så dyr!jag skulle iaf kunna göra så på min f3 -99a!
S .Strand. Välkänd medlem 10 sept 2004 2.194 0 36 Rosvik 26 sept 2004 #6 Hos en del försäkringsbolag kan man ställa av den under sommarn och hos en del kan man inte det. Det lättaste är att ringa runt och fråga.
Hos en del försäkringsbolag kan man ställa av den under sommarn och hos en del kan man inte det. Det lättaste är att ringa runt och fråga.