Förlänga Swb 2007

qvisten

Välkänd medlem
10 feb 2009
268
0
16
159" funkar för mig, eventuellt så skulle tunneln behöva förlängas 3-5cm. men det tar inte i nånstans utan förlängning
 

qvisten

Välkänd medlem
10 feb 2009
268
0
16
ahh trodde dom var lika långa men 07an var visst 3" kortare, 151 borde funka men man vet ju aldrig
 

pl_84

Välkänd medlem
1 jan 2000
242
0
16
Ska inte vara några problem att förlänga till 151" blir ju bara ca 9 cm... Möjligen att det tar i stäckskyddet nån gång... Går i samma planer jag med... Hittat någon bra färlängning av skenorna?
 

Peggan

Välkänd medlem
25 jan 2005
684
0
16
55
Vallentuna
www.superclamp.se
Ska inte vara några problem att förlänga till 151" blir ju bara ca 9 cm... Möjligen att det tar i stäckskyddet nån gång... Går i samma planer jag med... Hittat någon bra färlängning av skenorna?
Jag har hittat Slp, har använt Slp förut och tycker de funkade bra, men finns ju fler. Skickade ett mail till Tracksusa men har inte fått svar än. Lutar åt 151 med challenger matta alternativt Polaris serie IV. Vad hade du tänkt förlänga med?
 

qvisten

Välkänd medlem
10 feb 2009
268
0
16
Sorry för ot, men jag jag måste få fråga hur FSTn går? är dom tunghanterade i djupsnö?
Jag var väldigt sugen på en sån då jag köpte 900an men fans ingen fräch ute till rätt pengar då.
Är fortfarande sugen på en...men nu är det för mycket pengar kastat på 900an för att byta skoter :p
 

pl_84

Välkänd medlem
1 jan 2000
242
0
16
Har inte tittat så mycket.. bara kollat på mattor än...
 

Peggan

Välkänd medlem
25 jan 2005
684
0
16
55
Vallentuna
www.superclamp.se
Sorry för ot, men jag jag måste få fråga hur FSTn går? är dom tunghanterade i djupsnö?
Jag var väldigt sugen på en sån då jag köpte 900an men fans ingen fräch ute till rätt pengar då.
Är fortfarande sugen på en...men nu är det för mycket pengar kastat på 900an för att byta skoter :p
Det är en klump, märks inte så mycket i lössnö som det gör när det är skare och du ska skråa genom skogen, då är den riktigt jobbig. Men jag gillar effekten och chassit. Provade en Swb 700 -08 i fjol, men saknade effekten och rmk-boggin. Hade jag köpt nytt idag hadde jag kollat på en längre lössnömaskin. Kanske en pro Rmk med turbo :)