Får man locka med lite skoterfilm?

camata

Välkänd medlem
25 okt 2005
3.870
9
38
Inte helt ***** misslyckat, men nära inpå.
Ärligt talat så kände jag att hoppet var ute där i halvlek, men sen fick du faktiskt in lite skoterrelaterat bland allt ***** skit med flaskjuckande och småbrudar.

Knappt 12 minuter lång, varav ungefär 6 min 30 sekunder var skoterrelaterat. 55% skoterköra i en "skoterfilm" får väl anses vara "normalt" bland de glada amatörerna?

Sen finns det ju en hel del engelska att fila på...

Musiken vill jag dock inte ens nämna.

Nåja, en eloge för att du ens försöker tycker jag dock att du är värd! Alltid kul att se LITE skoterköra!
 

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
jadu, bättre redigering tack, klippen har potential att bli en bra film

instämmer med camata ganska mycket
 

JeppeR

Välkänd medlem
31 jan 2008
928
0
16
Arvidsjaur
Håller med camata nästan fullt ut.

Det skulle kunna bli en bra film med tanke på materialet.
Men annars så är det ju inget som lockar direkt til nästa vinter.
Skippa "flask *****ningar" så blir den snabbt bättre!
 

sp4x

Välkänd medlem
22 feb 2006
1.074
0
36
Östersund
Tidernas uddaste skoterfilm, det kanske är gjort med vilja att det ska vara massa dumt på sidanom? andra agasamfilmer tycker jag varit helt ok! :D
 

arjeplogarn

Välkänd medlem
11 mar 2008
3.792
3
38
Residenset
Alltså, filmen var väl inte sådär jättebra. Redigeringen var störande. Men ni hade skitbra material som ni hade kunnat göra nånting riktigt bra av. Varför denna cp-musik? Om ni hade klippt ihop allting och skippat alla "picture-in-picture"-sekvenser så hade det blivit riktigt bra. Som det verkar för mig så har ni bara material för ca 2 min högkvalitativ skoterfilm. Men klipp ihop allt och lansera som en "meningen med livet"-film på kanske 4-5 min istället så kommer du att få mycket positiv kritik. Och ett tips: musiken gör jävligt mycket för resultatet, så ansträng er där. Se bara på Titanic som nästan är stilbildande för vad rätt musik kan göra
 

StarTrak

Välkänd medlem
7 jan 2006
934
0
16
Kiruna
Håller med föregående talare. Ni har bra matrial att arbeta med, men ni måste gör någonting åt redigeringen...totalt värdelös enligt mig, helt enkelt jobbigt att kolla.
 

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
43
Umeå/Boden
Kan bara hålla med filmen borde ha någon varningstext där det borde stå att redigerigen orsakar epilepsi och en massa ilska

Hade ni bara gjort en vettig redigerig istället för detta så hade det kunna bli helt ok för körnigen i sig såg väl ok ut....kanske