http://www.***********/vi/20508264.htm?ca=2_sPersonligen så tror jag inte att vi kommer att få se många RR för 50-60k.
Utan det är bara att gratulera dem som köper en 09 till superpris.
Kanske inte hos generalagenten, men ute hos handlarna fanns det kvar. Kalix Maskiner hade en. Kommer inte ihåg exakt prislapp, men det var under hundringen iaf.Har i praktiken aldrig funnits någon assault till det priset, dom satte priser på alla maskiner oavsett om det fanns nån eller inte... och assaulter fanns det ingen kvar av hos Generalagenten....
Det otroliga är ju att någon förbokar en ny... speciellt när det inte kommer nåt speciellt omvälvande och när det kommer nåt så rapplar det ju otroliga mängder och lever aldrig upp till hypen(som tex. i år är det ju snacket kring fjädringen på rush "det går inte att jämföra med nåt" har man ju hört några gångertror att beg-priserna kommer att vara ganska höga nästa år eftersom priser på nya skotrar höjs rejält
Priset ny var ju inte 75, däremot rea's skotrarna ut till 75, fastän skotrarna är värda mer. Ganska stor skillnadNu när dom släpper RR:en för 75.000:- Då är ju folk sinnessjuk om man betalar mer än vad dem köpte skotern för ny. Även om priset för en ny skoter (2010) kommer vara högre än vanligt!
Inte köper man en skoter för mer än vad den kostade ny, skulle då jag aldrig göra!
Ja men så om du vet att polaris sålt iväg 600rr:na för 75.000:- Då tänker kan du tänka dig att betala mer än det i andra handsvärde?
Inte precis så man skulle betala 80.000 för en skoter som man vet kostat dem 75.000:- när den var ny! Och när den gått en 100 mil.
Låter i mina öron inte klokt, men alla är vi olika!
Håller med till 100% däremot är det ju dom som köper skotrarna för ex. 80k som gör marknaden ologisk.. jag är då hellre utan än att köpa en för lika mycket lr mer än vad en ny kostar/kostat.Ja men så om du vet att polaris sålt iväg 600rr:na för 75.000:- Då tänker kan du tänka dig att betala mer än det i andra handsvärde?
Inte precis så man skulle betala 80.000 för en skoter som man vet kostat dem 75.000:- när den var ny! Och när den gått en 100 mil.
Låter i mina öron inte klokt, men alla är vi olika!