Om du läser igen så är skotern inte en etec utan en RS. Sitter lilla tanken på har jag hört räckvidden ligger på 4-5 mil.Det första du ska tänka på är om du verkligen behöver det??
Gick i samma tankar ifjol när jag beställde min maskin men blev avrådd att köpa dunk till.
Mycket riktigt saknade aldrig en heller, man kan inte annat än älska förbrukningen på en Etec.
Vilken dunkhållare använder du? Lite det jag funderar kring.Man kan väl ha en dunkhållare med 10liter och 5 liter i ryggsäcken. Annars får du dra en pulka med bensin.
Jo det är ju sant. Men det brukar ju vara så att man stannar nånstans för att tex, grilla korv. Och då är det ju bara att lämna dunken där.5liter i ryggsäcken :S:O man vill ju orka kasta runt skotern en hel dag också utan att ha en massa extravikt på ryggen som sliter ut en
Kör 7 km, stanna och tanka 5 liter.5liter i ryggsäcken :S:O man vill ju orka kasta runt skotern en hel dag också utan att ha en massa extravikt på ryggen som sliter ut en
Såg riktigt nice ut!Skulle personligen satsa på ett Mountain Addiction system. Inga spännband och är minst ivägen då den inte används och ser bäst ut.