Extra boggiehjul Pro RMK?

IamFredrik

Välkänd medlem
2 okt 2008
3.474
2
36
Gällivare
Handlaren ringde och frågade om jag hade bestämt mig vilka tillbehör jag velade ha.. men han rekommenderade att jag skulle köpa extra boggiehjul bak! Vad tror ni om det, ni som haft 11or?
 

Fred 81

Välkänd medlem
19 dec 2010
124
0
6
Är nog ingen dum idé, har själv beställt en Pro Rmk och har tänkt montera 2 par boggiehjul extra (lika som på rmk 800) tror inte man kan ha den kombinationen med originalrivarna dock, men det går ju att lösa... De som köpte Rmk Assault i fjol fick med ett par extra hjul, vet inte hur det var till pro rmk
 

MR600SX

Välkänd medlem
22 aug 2009
348
0
16
Luleå
Är nog ingen dum idé, har själv beställt en Pro Rmk och har tänkt montera 2 par boggiehjul extra (lika som på rmk 800) tror inte man kan ha den kombinationen med originalrivarna dock, men det går ju att lösa... De som köpte Rmk Assault i fjol fick med ett par extra hjul, vet inte hur det var till pro rmk
Jodå. extra hjul kan man ha och det är bra att ha. Man sätter hjulen längst bak och originalisrivarna i mitten.
 

stecka

Välkänd medlem
24 okt 2005
3.128
1
36
Jämtland,Lit
De där beror väl på vart man åker dom som kör mer led extra boggihjul, dom som har lössnö runt knut behöver ej.
 

snopro700

Välkänd medlem
24 nov 2008
471
1
18
vart rymmer du 2 par hjul + rivarna?
min levererades med 1par extra sen fick jag med resten i en påse, ÅF kanske inte heller hittade någon plats för dom?:p
 
Reactions: trixa

Fred 81

Välkänd medlem
19 dec 2010
124
0
6
Tror man sätter dom på samma ställe som på rmk 800 dvs på insidan vid dämparen och utsidan längst bak, funkar inte på assaulten då dämparen tar i