Everbest 440 små mod

sebbehallin

Välkänd medlem
14 jul 2010
1.142
0
16
Härnösand!
Ja, FICK en everest 440 av chefen som jag hämtade idag.
enda felet va soppapumpen och att en bit av huven låssnat, annars vare nya kolvar, så vare plastbelag på han och han var ganska hög bak men ändå inte höjd nå, duglig matta med.
Så detta är vad jag kommer köra i vinter, det som kommer göras är att byta soppapump sen så man kan stå och köra, de vill säga styrhöjare med styre och även en högre dyna då jag vill kunna sitta o köra utan att jag sitt som på en chopper:p
bilder slinker väl upp imorn.
 
E

eMe181

Trevligt med en sån, tycker dom får ganska fräck look om du her upp en fmx dyna på den.
 

hajfen

Välkänd medlem
11 jan 2008
1.794
0
36
Strömsund
Vinkla upporginal styret och på med en äldre zr440 dyna så äre de kalas sen, gjorde precis så på min
 

sebbehallin

Välkänd medlem
14 jul 2010
1.142
0
16
Härnösand!
njaa, krävs mer än att vinkla upp styret, är liksom 1.85, och vill inte stå böjd när jag kör, men funderar på om jag ska höjjare med crosstyre eller om jag ska ha styrfäste bara med högt styre, vad tyck ni?:p
 
E

eMe181

Vad gillar du, själv har jag cross-styre samt 4'' höjjare, dock har jag ju annan skoter. Bäst blir nog om du känner dig fram... :D
 

sebbehallin

Välkänd medlem
14 jul 2010
1.142
0
16
Härnösand!
Kommer ev. beställa packningar te soppapump idag, o lite annat smått o gott, imorn kommer en annan huv slinka dit och dynan ska av då en ny högre ska dit! lite annat småfix ksk kommer ske också, får se.
Kameran kommer givetvis vara med så bilder kan väl slinka upp med lite tur:]