Jag har lagt en beställning på lite grejer från USA via Ebay. Betalning gjorde via Paypal. Jag fick omgående ett tracking nr till USPS men då jag kollar status så ändras inte statusen alls och jag har ej fått några grejer. Jag har haft mailkontakt med firman som jag handlat av och dom gånger dom svarat så säger dom bara att de är det numret.
Kan man via paypal kräva att köpet "hävs" eftersom jag ett fått några produkter och det kan man ju också se på trackingnr att det står bara " electronic shipping info received"? Eller är det bara att inse att man blivit blåst på dom pengarna?
Har ju handlat en hel del från USA och alltif betalat med Paypal men fram tills nu har det funkat perfekt.
Firman är en hyfsat stor etablerad Yamaha dealer.
Kan man via paypal kräva att köpet "hävs" eftersom jag ett fått några produkter och det kan man ju också se på trackingnr att det står bara " electronic shipping info received"? Eller är det bara att inse att man blivit blåst på dom pengarna?
Har ju handlat en hel del från USA och alltif betalat med Paypal men fram tills nu har det funkat perfekt.
Firman är en hyfsat stor etablerad Yamaha dealer.