Europas första Top Class Store öppnar i Luleå

.Strand.

Välkänd medlem
10 sept 2004
2.194
0
36
Rosvik
""Europas första Top Class Store öppnar i Luleå

Lagom tajmat till Snöskoterns dag den 29 oktober slår Granec i Luleå upp portarna till Arctic Cat Top Class Store, vilket är en renodlad konceptbutik med Arctic Cat sortiment.

Såväl snöskotrar ATV samt mängder av tuffa tillbehör kommer att finnas samlat inom fyra väggar. Det här är ett koncept hämtat från USA och visst är det lite häftigt att norrbottningarna blir först i Europa att få ta del av det. – Granec var ett självklart val för vår första konceptbutik. Luleåfolket med omnejd har den kunnighet och de kvalitetskrav som passar för en Top Class butik säger Peter Söderhäll, Affärsenhetschef på Arctic Cat tillbehör.""

-------------------------------------------------------------------------

Faaan vad tufft. Vad väntar Kalix Maskiner på.....Haka på samma koncept nuuu...:D

Vill bara att ni läser detta igen:

"Luleåfolket med omnejd har den kunnighet och de kvalitetskrav som passar för en Top Class butik säger Peter Söderhäll, Affärsenhetschef på Arctic Cat tillbehör."

Heggan

Välkänd medlem
4 okt 2004
386
0
16
41
Luleå
Luleåfolket med omnejd har den kunnighet och de kvalitetskrav :cool: Därför det är så lite artic åkare i Lule?:p

.Strand.

Välkänd medlem
10 sept 2004
2.194
0
36
Rosvik
Om du tar och läser en gång till så står det att det öppnas till Skoterns Dag 29 Oktober dvs. en HELG.

E

Ej medlem/Inloggad

d är tur att inte kalix maskiner öppnar nåt sånt, isf kanske fler folk far dit och blir lurade, jag är en av flera som blivit det

Errrnst

Välkänd medlem
1 jan 2000
514
1
16
37
Luleå Sverige
Ej medlem/Inloggad skrev:
d är tur att inte kalix maskiner öppnar nåt sånt, isf kanske fler folk far dit och blir lurade, jag är en av flera som blivit det
Vadå lurad? Vad snackar du om...?

.Strand.

Välkänd medlem
10 sept 2004
2.194
0
36
Rosvik
Ej medlem/Inloggad skrev:
På ett sätt förstår jag dig men ändå inte. Kan du förklara dig hur du blivit lurad när du köpt kläder eller tillbehör??
Jag antar att du syftar på mekarbiten då du blivit "lurad". Har hört många säga att dom slarvar och inte gör jobben ordetligt, man jag har inte varit med om det. Men vad det har med försäljning att göra förstår jag inte.

Heggan

Välkänd medlem
4 okt 2004
386
0
16
41
Luleå
Dom är ju inte intresserade att sälja. Kanske inte gäller alla i personalen. Jag har då sluta handla dära.