Erfarenheter av PSI produkter?

jpn

Välkänd medlem
3 nov 2005
230
0
16
36
Byyn
Erfarenheter av SPI produkter?

Någon som kör med produkter från PSI som kan dela med sig utav sina erfarenheter så som upplevd kvalitet,prisvärt? osv.

Det jag i huvudsak funderar över är hur deras v-kitt och slutburkar är? Nån som har dessa saker?
 
Last edited:

odysse

Välkänd medlem
17 jan 2008
3.531
3
38
luleå
Någon som kör med produkter från PSI som kan dela med sig utav sina erfarenheter så som upplevd kvalitet,prisvärt? osv.

Det jag i huvudsak funderar över är hur deras v-kitt och slutburkar är? Nån som har dessa saker?
finns det företaget fortfarande ? det har varit totalt stendött runt PSI i flera år nu , rykten jag hört är att när Bruce kallhammer sklijde sig så tog kärringen så mkt pengar att dom kånka , på 90-talet var dom nog det största eftermarkandsföretaget med rikigt bra grejer , jag har däremot inte sett/hört/läst om nånting alls till dom nyare maskinerna
 

Triple800

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.845
5
38
41
Boden
Det är inte SPI du menar då? de märket som Pepeformance säljer?
Har kikat lite på en sån slutburk iallafall fast de lutar nog mer åt en tikka burk om de blir nåt. SPI burken såg lite väl "hemmabyggd" ut enligt mitt tycke.
 

svartakatten

Välkänd medlem
27 sept 2004
257
1
18
Luleå
Körde med PSI modblaster dubbelrör på min Rotax 670 och de funkade kanon, gav 20hk mer än orginalpipan. Men har inte sett något skrivet om deras produkter på flera år. Bruce har en onlineshop http://www.psipowerinc.com/store/catalog/index.php där det finns bla pipor till nyare modeller. Prova beställ och berätta sedan om du fick något och hur lång leveranstid det blev. Skulle vara intressant att se en bromsning på singel och dubbelrören till F7an. Vem vågar lägga in en order?
 

jpn

Välkänd medlem
3 nov 2005
230
0
16
36
Byyn
Opps... hade visst kastat om bokstäverna lite där my bad.

Det är SPI jag menade som Triple800 sa.
 

da_loof

Välkänd medlem
8 feb 2008
1.585
0
36
Häggenås/Grötom
Har PSI Modblaster på min Vmax 700 bromsad hos M-Perfomence till 143,5hk.
Reedspacers, portatvevhus cyllar och moddad toppackning.
Ger grymt ryt i maskinen även standard.
 

jpn

Välkänd medlem
3 nov 2005
230
0
16
36
Byyn
Sv: Erfarenheter av SPI produkter?

Jag råkade klanta mig och skrev fel. Det är märket SPI som avses i den här tråden.

Kanske forums admin kan gå in och ändra topic?
 
Last edited: