eran skoter/vinter stuga

TeamArcticCatANTE

Välkänd medlem
1 dec 2008
1.476
3
38
malmberget/gällivare
vart har ni era/eran stuga som ni kör skoter i? ni får gärna lägga upp bilder på stugan. själv har jag i moskkojärvi:cheesy:. mot kiruna hållet har tyvärr ingen bild nu. berätta nu:becky:
 

TheJo

Välkänd medlem
19 jan 2010
415
0
16
STHLM/Uppsala
Ett litet tips kan ju vara att inte var allt för specifika med adresser och bilder. Lätt hänt att man får besök av oärliga personer.
 
E

ejwbegysv

Här bor jag när jag är i Gördalen:


Dock har jag köpt tomt nu och planerar att köpa en Adria 743 och ställa upp.
 

Biffen

Medlem
18 mar 2008
18
0
1
Sävar
Roligt att få se lite bilder! Ska ta några kort på stugan när jag far till Klimpfjäll.
 

TeamArcticCatANTE

Välkänd medlem
1 dec 2008
1.476
3
38
malmberget/gällivare
tänkte att tråden skulle få ett litet lyft. vinterstugan ligger en bit bort från skaulo (moskkojärvi) här har ni en bild på den. och våran cat familj!;)

slänger in en bild på våran sommar stuga också den ligger en bit utanför Töre (Sören)

hoppas ni hakar på och lägger in några bilder på erat/era paradis!
 

enberg_187

Välkänd medlem
18 sept 2008
346
0
16
En liten bild på min stuga, köpte den nyligt så det blir en liten renovering nästa sommar med att måla om byta dörr och lite annat småfix.

Stugan.jpg


Edit. Stugan ligger ca 3km utanför Skaulo
 
Last edited:

TeamArcticCatANTE

Välkänd medlem
1 dec 2008
1.476
3
38
malmberget/gällivare
härligt! jag tror jag vet vars din stuga ligger i skaulo också. på vänster sida en bit bort på sjön?:) eller ja dem flesta stugorna i skaulo ligger väl på vänster sida av sjön;) du har haft en zx summit va?
 

Larsson400

Välkänd medlem
30 jan 2006
264
0
16
Storvik
Har stuga i Ljungdalen, haft sen jag var några år gammal. (22 bast nu) Den ligger i princip på fjället, ett par minuter till trädgränsen bara :)


Lite gammal bild, har tillkommit ett skotergarage nu! :)

Brukar vara snö upp till takfoten på båda stugorna!
 

TobbeP

Välkänd medlem
15 dec 2008
182
0
6
Våran stuga en bit utanför piteå, dock endast sommarbilder från renoveringen


och en på skoter/traktor garaget