Enduro SM på film.

Emil

Medlem
1 jan 2000
18
0
1
Hejsan!
Hoppas ni sett notisen under "racing" om hemsidan där ni kan ladda hem gratis filmer från Enduro SM. Det blev inte så mycket filmat från Österåsen p.g.a att en kontakt hoppade ur (det var gropigt...!). Jag hoppas att det kommer att funka bättre i Ammarnäs.

Så nu kan ni som var med på tävlingarna spara en film från banan hur den såg ut just det året, och ni som funderar på att börja med enduro kan få se hur det funkar!

www.oltokenracing.com
Mvh Emil

 

ante3

Semi PRO sledder
1 jan 2000
65
0
0
Grymt häftigt! Synd att tekniken strulade så att vi inte fick åka med när det blev riktigt gropigt. För visst var det filmat från första varvet?
Det där kan bli riktigt skoj med film från jaktstarten i Ammarnäs.
Syns där... / Ante
 

Emil

Medlem
1 jan 2000
18
0
1
Roligt att du tyckte om det Ante! Ja, det var från första varvet. Ska försöka lägga ut ett helt varv ifrån Ammarnäs! Tyvärr så kan jag nog inte åka alla varv med kameran, tar slut på batteri och jag har hellre vatten i "Camelbacken" på slutet.

Ammarnäs nästa!
 
G

Gagge

Äntligen någon som kommit på att man kan flytta in lite "Skoteraction" i dataåldern.
Ser verkligen fram mot att få se lite snörök fån Amarnäs. Se till att ladda batterierna nästa gång, både kameran och dina egna. Din hemsida var kanon, fortsätt att hålla den uppdaterad så kommer man gärna tillbaka! Lycka till med tävlandet!
Gaggsolizer}>
 
S

"sniffen."

först av allt så vill jag gratulera "emme" till en fantastiskt sida ! nu är det ju så här att jag och "emme" är...... tremänningar........... tror jag....... och det är naturligtvis en ära för honom !!!!... och min hemmsida heter..... :) jag vet hur tjurig och envis emme är och allt han gör gör han 100 %. det gjorde han även för ca 8 år sedan när han en sommarkväll i "oltoken" hade tankat sig själv för mycket..... undertecknad råkade ta chansen att dela ut en del gliringar till emme som genast svarade med en "stenhård" rakt på hakan...såg länge konstiga saker efter det.- som t.ex emme ätandes smirnoff och rostade mackor med sylt.............. =/ har du överlevt hittils kommer du att klara framtiden galant ! ha`de !