Ok på så vis. Ingen som byggt nån liknande "rullande landsväg" som dom bänkar bilar på?Motorerna bänkas ju på vevaxeln. Det har då inte tillverkats någon maskin än (iaf vad jag vet) så det går att bänka dom på mattan.
Ok på så vis. Ingen som byggt nån liknande "rullande landsväg" som dom bänkar bilar på?Motorerna bänkas ju på vevaxeln. Det har då inte tillverkats någon maskin än (iaf vad jag vet) så det går att bänka dom på mattan.
Tror det är riktigt svårt. Den måste vara jävligt stor samt att man måste köra med en matta som är slät. Annars skulle ju skotern hoppa som en stutsboll??Ok på så vis. Ingen som byggt nån liknande "rullande landsväg" som dom bänkar bilar på?
Kanske det ja =PTror det är riktigt svårt. Den måste vara jävligt stor samt att man måste köra med en matta som är slät. Annars skulle ju skotern hoppa som en stutsboll??![]()
Vilken bestyckning bänkades den med? Och någon här sa nå om 370. Det skulle aldrig gå att köra med i vanliga fall, inte har jag bor iaf. Den skulle skära efter några hundra meter. Men i bänk går det och köra dom riktigt snålt. Och jag har skruvat väldigt mycket i Edge och Rmkar allt från 500 till 800. Och 800an är slö original, för att vara en 800. 700an går bättre än 800an om båda är STD. Men justerar man in dom rätt så går dom så det duger (enligt mig). Men har man pengar över ska man sätta SLP pipa,burk och grenrör. Då först går dom bra, och utan det förbaskade bluddret, om dom är rätt injusterade.
Det är möjligt. Jag väntar bara på att det ska komma. För vad man har på veven är ju inte det viktigaste. Man vill ju veta vad man har ut i mattan. Olofmikael, då är din med 98% säkerhet nerbestyckad, eller så har du haft en jäkla tur.Pratade inte yamaha_nisse om en rullande landsväg till skotrar för nån månad sen? har för mig nått sånt iaf.