E-tec, lite rappare!

forre

Välkänd medlem
9 okt 2004
1.231
5
38
48
Luleå
Jag skulle inte börja mixtra med motorn i e-tecen
Fixa drivlinan istället, dreva ner några kuggar, byt till 44mm matta
optimera variatorerna
då har du nog mycket vunnet utan haveri

K

kenth

det blir att dreva ner 2 kugg, 44 matta och noslip. Osäker på matta fortfarande. Motorbolaget i Umeå har nån som heter Sno X för 4995kr Kan den vara OK i jämförelse med camoplast. Nån som kan säga nåt om camoplast backcountry?

Nestander

Välkänd medlem
17 jan 2007
1.364
0
16
det blir att dreva ner 2 kugg, 44 matta och noslip. Osäker på matta fortfarande. Motorbolaget i Umeå har nån som heter Sno X för 4995kr Kan den vara OK i jämförelse med camoplast. Nån som kan säga nåt om camoplast backcountry?
Du har redan no-slip drivhjul så de behöver du inte bekymra dig över.

K

kenth

Jaha, sitter det original på e-tec:eek:hadde ingen aning, men som jag sa- jag är helt ny inom skotervärlden, ha ha.(pinsamt).

limpdjur

Välkänd medlem
1 sept 2007
839
1
16
Re: Sv: E-tec, lite rappare!

Bara det inte är brps racing matta med samma hårdhet som -08

Efter 2 träningspass för kompisen med hans 600rs saknas det en hel del kammar!

Smithers

Välkänd medlem
22 nov 2007
514
0
16
umeå

det är väl den 44a dom säljer till alla ser ut som det skulle vara en 44as ripsaw matta i mönstret tror inte den är jämförbar med backcountryn som har släta kammar

K

kenth

Kollade på Camoplast hemsida och Ripsawmönstret är den enda mattan med 2,86 delning. Kan man beställa RS mattan av vilken handlare som helst? Är den 44mm?