dragon 700!?

polarisIQ

Välkänd medlem
7 mar 2007
812
0
16
Boden
är det någon som vet vilken höjare som passar till dragon? eller vad en som är ungefär 1-3" högre än original kostar till en dragon? för min är alldeles för låg, vill ju kunna stå upp ibland iaf ;S sen dämparna, har ställt min stenhård, köpte min som gått 100 mil i torsdags, men den är fan som en cykelpump eller vad man ska säga, den slår igenom i varenda gupp, helt värdelöst, måste jag gå till ÅF å be dom fylla den på gas igen? nån som har haft samma problem? tack på förhand ! (är lite knöl, så ursäkta ev stavproblem eller andra missar)
 

Purk

Välkänd medlem
23 jan 2008
280
1
18
Västerbotten
det är mycket prat om att drakarnas dämpare dör snabbt, om du fyller på gas så finns risken att det blir ett olyckligt slut igen :( ... köp nå andra dämpare
 
D

Deleted member 9532

Jag har också hört att dämparna läcker.

Ska gå på garantin, men vad hjälper det att fylla på om de bara läcker?
 

polarisIQ

Välkänd medlem
7 mar 2007
812
0
16
Boden
men dem måste väl kunna fixa dom så dämparna inte läcker?:( eller är det helt omöjligt? Ska iaf lämna in den på tisdag på sixten, så får se vad som händer då. Har lagt alla pengarna på skotern och har inte råd med nå nya dämpare direkt, isåfall byter jag bort den mot nån xp, re eller något. men får se hur det blir, blev iaf besviken som fan på dämparna, annars är det en kanon maskin! nån som vet vad en styrhöjare (original) går på till en drake?