Drömskotern för dig?!

Hellstrm

Aktiv medlem
6 okt 2012
70
0
6
Föglö, Åland
Pro Rmk 800 163" -13 med turbo och som drar så lite soppa så man klarar sig på en tank per vinter ;)
+ i kanten om den håller och har 10 års garanti å!
 

Emanuel

Välkänd medlem
30 sept 2012
936
3
16
Dalarna
renegade bcx 800 -13, hämtar den vecka 49 ;)

Näe men den skotern har dom inte tillverkat än.

En skoter med +150 hästar(I alla lägen), 150kg torrvikt och 3600*40*44 powdermax, verktygslös justerbar skidbredd 995-1170 och magnetdämpare runt om för suverän komfort och antibottningsegenskaper. Hydraulisk eller pneumatisk variator med bra klipp och ordentligt med programvara och bra nyp om remmen. Steglös styrhöjare och skinns eller annat orginal snöfria runningboards. Gjorde mig absolut ingenting om motorn var fyrtakt heller men man kan ju inte få allt :p
Jo, förresten. Klick on dubbeldyna och drag ska det vara på den också. För att inte glömma bra kylning och ett chassie som går längre än en dieselbil gör idag :amuse:
:ciao:
 

Emanuel

Välkänd medlem
30 sept 2012
936
3
16
Dalarna
Håller me Kenth, dock 146:a summit x med c3powersports kolfiberchassi och bikeman bigbore och lite boondocker tryck å pys på de vore najs... :eyebrows:
Tror inte jag skulle överleva vintern med så mycket latjo under all plast :p
 

Stugsittaren

Välkänd medlem
15 sept 2007
2.163
98
48
Sveriges motsvarighet till Afrika
renegade bcx 800 -13, hämtar den vecka 49 ;)

Näe men den skotern har dom inte tillverkat än.

En skoter med +150 hästar(I alla lägen), 150kg torrvikt och 3600*40*44 powdermax, verktygslös justerbar skidbredd 995-1170 och magnetdämpare runt om för suverän komfort och antibottningsegenskaper. Hydraulisk eller pneumatisk variator med bra klipp och ordentligt med programvara och bra nyp om remmen. Steglös styrhöjare och skinns eller annat orginal snöfria runningboards. Gjorde mig absolut ingenting om motorn var fyrtakt heller men man kan ju inte få allt :p
Jo, förresten. Klick on dubbeldyna och drag ska det vara på den också. För att inte glömma bra kylning och ett chassie som går längre än en dieselbil gör idag :amuse:
:ciao:
Jag säger bara stort GRATTIS till nya maskinen när den kommer. Ser åxå fram emot att höra hur pro motion lirar :)