Dess nyckel

rotax 4-life

Välkänd medlem
10 jan 2006
374
0
16
Hej, idag när jag skulle starta skotern så märkte jag innan jag skulle gå ut att det lilla chippet från dess nyckeln var borta. Tidigare när det släppte så hittade jag det och limmade fast den med superlim. Men nu är den borta igen. Vad kostar enbart programeringen av nyckeln? om man redan har en ny oprogramerad.

Tacksam för svar
 

Ante Brandt

Medlem
8 dec 2005
16
0
1
Umeå
Vad jag vet så är det själva arbetet av programeringen som tar tid.
Det kostar runt 70:- för bara programeringen. Själva nödstoppen/DESS-Nyckeln kostar bara 100:-
Så är det iaf här i Umeå på Granngården.
 

Plush

Välkänd medlem
29 nov 2004
196
0
6
Ante Brandt skrev:
Själva nödstoppen/DESS-Nyckeln kostar bara 100:-
Nu tror jag du är ute och svamlar.... En ny DESS nyckel kostar enligt listpris ca 780:-
Säljer Granngården i Umeå dom för 100:-.... då är det nåt skumt med dom.
 

rotax 4-life

Välkänd medlem
10 jan 2006
374
0
16
Joo, det lät lite konstigt att få en ny nyckel med programering för 170kr då en oprogramerad nyckel kostar runt 700kr
 

Heel Clicker

Välkänd medlem
1 jan 2000
350
1
16
Grängesberg
Jag har tappat mitt "chips" för länge sen, men har inga problem ändå. Men är det verkligen chipset du tappat, är det inte Chips "bläcket" som du tappat? Det sitter limmat på insidan av hatten, och behövs oftast inte för att köra med. Så gör som mig: Kör utan och köp något annat kul för pengarna :) Om det går....
 

rotax 4-life

Välkänd medlem
10 jan 2006
374
0
16
Haha, det var bara den där lilla saken jag hadde tappat. Går att köra hur bra som helst

tack för svaret