DEMO på skotrar i Boden.

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.518
33
48
Lördag 16:e feb.

10:00-13:00

OK/Q8 i Sävast.

Stor succé förra året.

(De flesta skoterfabrikaten representerade.)
 

RotaX447

Välkänd medlem
24 sept 2005
3.206
0
36
Boden
ja man kanske kommer dit en sväng. får se hur det blir.

har dock annat för mig i helgen men vore kul å testa lite skotrar.
 

ilves

Välkänd medlem
7 nov 2006
764
0
16
direkt dumt är det väl inte då det ger fler möjlighet att kunna testa olika maskiner
om man skulle vara i bytesfunderingar mm.
 

RotaX447

Välkänd medlem
24 sept 2005
3.206
0
36
Boden
hadde det varit olika dagar hadde man ju kunnat åka på båda.tror det var så han menade
 

PontusSandberg

Välkänd medlem
27 feb 2007
1.292
1
16
Kalix
direkt dumt är det väl inte då det ger fler möjlighet att kunna testa olika maskiner
om man skulle vara i bytesfunderingar mm.
Menade som rotax447 sa.

Alla märken + kalix skoterklubb kommer vara där på lördag.
 
Last edited:

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.518
33
48
Tyvärr har jag inte sett alltför många annonser på evenemanget i Boden. Vet inte om de missat det?

Tråkigt om det blir lite folk när de bjuder till.
 

ilves

Välkänd medlem
7 nov 2006
764
0
16
Menade som rotax447 sa.

Alla märken + kalix skoterklubb kommer vara där på lördag.
jodå jag förstod vad du menade men en del kanske inte kan åka iväg till kalix eller tvärtom,iofs synd att det är samma dag.
blir väl så när det anordnas i olika kommuner men skoj å andra sidan att det fixas en sån tillställning.
förr så brukade ju handlarna ordna en testkörning av div modeller av utbudet men det är ju som sagt mer sällsynt idag.
 

johnnype

Välkänd medlem
1 jan 2000
174
0
16
boden
Tyvärr har jag inte sett alltför många annonser på evenemanget i Boden. Vet inte om de missat det?

Tråkigt om det blir lite folk när de bjuder till.
vi har annonserat endast i reklamjournalen pga det blir för dyrt att annonsera i dagstidningarna då klubbkassan inte är så stor, Nu får vi hoppas att det kommer mycket folk och passa på och lös medlemmskap i klubben om ni inte har gjort det redan.Så ALLA ,stora som små är välkommna å testa skotrar å nytt för i år så kommer importlagret å visar barnskotrar å fyrhjulingar "om jag minns rätt" så nu har även dom minsta nått att testa.Bara vädret nu är med oss....... Kolla även våran hemsida http://savastskoterklubb.ath.cx/
:ciao::ciao::ciao::rock:
 

Lynxi

Välkänd medlem
20 jan 2006
890
3
16
Luleå
Jag e helnöjd med demodagen i Sävast. Det här e första gången jag kunde prova samma maskin vid flera tillfällen under samma dag. De flesta hade redan åkt hem under sista timmen, så det var ingen kö. Provade 2 Lynxar, 2 Polarisar o 2 Arctic samt Nytron. Alla e fina maskiner på sitt sätt. :p
 

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.518
33
48
Så jäkla dåligt bara att Ski-Doo inte var där, i år igen...

"Årets nyhet" inom skoter...men ingen får prova..

En stor eloge till de företag som ställt upp med maskiner, samt sävast skoterklubb!
 

Snowlabile

Välkänd medlem
25 dec 2007
414
0
16
Så jäkla dåligt bara att Ski-Doo inte var där, i år igen...

"Årets nyhet" inom skoter...men ingen får prova..

En stor eloge till de företag som ställt upp med maskiner, samt sävast skoterklubb!
Giller inte det alls , verkar bara va privata som hyr ut osv.
 

johnnype

Välkänd medlem
1 jan 2000
174
0
16
boden
Giller inte det alls , verkar bara va privata som hyr ut osv.
Nu förstår jag inte vad du menar, eller om du alls var där ??
Vi hade lynx, yamaha, polaris, articcat, där och man fick prova samtliga modeller dom hade med sig, tyvärr så kom inte skidoo för dom hade nåt annat för sig om jag inte minns fel,
Jag tyckte att det var en lyckad dag, bara lite kallt i snålblåsten.
Tummen upp till de firmorna som ställde upp med maskiner, nu är det bara att vänta till nästa år och hoppas att det kommer lika mycket "eller mera" besökare som i år.
Så alla sävast bor som har eller inte har skoter, lös medlemskap i klubben så vi kan hålla en bättre ledstandard,mm,mm
 

PontusSandberg

Välkänd medlem
27 feb 2007
1.292
1
16
Kalix
Så jäkla dåligt bara att Ski-Doo inte var där, i år igen...

"Årets nyhet" inom skoter...men ingen får prova..

En stor eloge till de företag som ställt upp med maskiner, samt sävast skoterklubb!
Du skulle ha kommit till kalix samma dag, där hade du fått provköra nya skidoon.