Dax att byta märke

Belowzero

Aktiv medlem
26 okt 2006
84
0
6
Stockholm / Ljungdalen
Fy f.n för vissa företag jag hade lite problem med några brp reklamationer ett utav dom va ett par hanskar som jag köpte och mina fingrar va som is efter 10 min företaget vägra göra något fick inte lämna tillbaka produkten som inte funka jag ringde då upp brp och förklara som det låg till men dom jobbar bara mot återförsäljare och om företaget som nu vägrar att göra något så e det bara så ska det vara så här man köper saker för 130,000 och dom snålar på ett par hanskar nä fick nog denna gång nu ska skotern säljas för ett annat märke
 
E

ejwbegysv

Ja ringa BRP är lönlöst... och några av deras ÅF tror att dom är bäst i världen.
 

RotaX447

Välkänd medlem
24 sept 2005
3.206
0
36
Boden
synd att det ska bli så för en så liten sak.
vad blir det nu för skoter då?
 
4

426H

Tyvärr har väl brp och en del åf ett och annat att lära om kvalitet och kundservice.
 

Belowzero

Aktiv medlem
26 okt 2006
84
0
6
Stockholm / Ljungdalen
funderar på en nytro jag lånade en nytro mtx sist jag va uppe och den kändes riktigt bra föutom dämparna fram dom skall bytas. plus att där jag har mina skotrar fins det bara yamaha åf jag har ca: 15 mil till närmaste brp åf
 

rotaxkungen

Aktiv medlem
9 jan 2008
80
0
6
Kan bara hålla med faktiskt,BRP bygger enligt mig dom bästa snöskotrarna i världen"tänker närmast på Ski-Doo naturligtvis"men kundvård är dom för d***** dåliga på,tycker dom borde vara lite mer rädda om sitt varumärke.
 

Tibur

Välkänd medlem
30 nov 2007
328
0
16
Piteå->Långträsk
Fy f.n för vissa företag jag hade lite problem med några brp reklamationer ett utav dom va ett par hanskar som jag köpte och mina fingrar va som is efter 10 min företaget vägra göra något fick inte lämna tillbaka produkten som inte funka jag ringde då upp brp och förklara som det låg till men dom jobbar bara mot återförsäljare och om företaget som nu vägrar att göra något så e det bara så ska det vara så här man köper saker för 130,000 och dom snålar på ett par hanskar nä fick nog denna gång nu ska skotern säljas för ett annat märke

handskarna kanske inte är meningen att användas vid -10C det ser man väl när man tittar på dem :confused:
 

Belowzero

Aktiv medlem
26 okt 2006
84
0
6
Stockholm / Ljungdalen
E

ejwbegysv

Ehh skoter hanskar ?? hur många köper skoter hanskar för att användas på sommaren skoter hanskar för mig är vinter snö kyla + att handtagsvärmen va på handskydd finns. här e en länk till dom http://www.ski-doo.com/en-US/Riding.Gears/Product.htm?categoryName=HandwearFootwear&ProductID=446118&page=2
eller nästan dom såg nu att jag köpte gammla hanskar dålig uppdatering på den firman fick tydligen 06,ans hanskar eller nått det va inte dom som va i katalogen i allafall
Finns ju så klart skoterhandskar som är tänkta för olika temperaturer, allt från tummvantar för -30 grader till fingervantar för cross/påsken när det är +10 grader...

Jag kör MP-ASU och dom fungerar ypperligt, men är kalla som fan... Gå till någon ÅF av skoterkläder så hjälper dom dig garanterat. Linda på M-performance i mora tex kan allt om kläderna dom säljer.
 

Belowzero

Aktiv medlem
26 okt 2006
84
0
6
Stockholm / Ljungdalen
ok tackar får ringa henne då

Finns ju så klart skoterhandskar som är tänkta för olika temperaturer, allt från tummvantar för -30 grader till fingervantar för cross/påsken när det är +10 grader...

Jag kör MP-ASU och dom fungerar ypperligt, men är kalla som fan... Gå till någon ÅF av skoterkläder så hjälper dom dig garanterat. Linda på M-performance i mora tex kan allt om kläderna dom säljer.