Dags att förändra attityden!

Status
Stängd för vidare inlägg.

muotkas

Välkänd medlem
2 jan 2007
1.462
0
36
Kiruna
jaa jag vet precis vad jag skriver... det jag menar är att jag brukar inte köra speciellt lungt ibland men jag brukar ta hänsyn till andra, till vägar, till elljuspår osv osv endå!!!... jag menar säg nån ungdom som kör lungt då?!.. jag menar bara för att man kör lite hårt så betyder inte det att man INTE kan ta hänsyn till andra, inte köra på elljusspår, vägar osv!!!

sen har jag alldrig nämt nått om att köra och dricka sammtidigt så dra inte in mig på det!!!

jasså, personligen tycker jag att man klarar sig bättre utan sånna ***** moralkärringar som dig på sånna här forum! ;)
hoppas du får betala 5000 i böter varje gång det blir buskörning för dig
 

Maverick

Välkänd medlem
27 okt 2007
552
0
16
Norrtälje
Jepp. Dom kan mycket väl höja till 18 år.
Det är ganska konstigt att en 16åring får köra en maskin som väger 260kg och har 150hk+ utan körkort eller liknande (nej, skoterkortet är bara någon töntig sak man gör för att lära sig vart man får köra eller inte).

Jag röstar också på 18års gräns, vilket förhoppningsvis kommer hända om det fortsätter så här.
 

2stroke

Välkänd medlem
31 dec 1999
4.445
2
38
Norrbotten
www.lynxtalk.se
Det är dags att Stänga & Radera denna tråd.

Moderatorer......

Varför tillåter ni att denna S:mad::mad:T tråd får fortsätta ?
Sandlåde argument och person angrepp haglar...
bara för att nämna några saker.

Ni ( = Moderatorer ) sänker FORUMET till ännu lägre nivå genom att låta sånna här trådar få fortsätta !

STÄNG & RADERA !

Jag har tyvärr sedan i början av December 2007 set nivån på Forumet sjunka rejällt då trådar/ämnen/saker inte alls verkar hållas koll på vad som står/innehåller och vart de hamnar osv.


Ryck upp er !





.
 

muotkas

Välkänd medlem
2 jan 2007
1.462
0
36
Kiruna
Sv: Det är dags att Stänga & Radera denna tråd.

Moderatorer......

Varför tillåter ni att denna S:mad::mad:T tråd får fortsätta ?
Sandlåde argument och person angrepp haglar...
bara för att nämna några saker.

Ni ( = Moderatorer ) sänker FORUMET till ännu lägre nivå genom att låta sånna här trådar få fortsätta !

STÄNG & RADERA !

Jag har tyvärr sedan i början av December 2007 set nivån på Forumet sjunka rejällt då trådar/ämnen/saker inte alls verkar hållas koll på vad som står/innehåller och vart de hamnar osv.


Ryck upp er !





.
nå en del på forumet borde väl ta reda på vad som är rätt och vad som är fel, om inte moro far har lärt er.

håller med 2stroke att det är bäst att stänga sidan
det har gått för långt.

forumet är till för att diskutera saker som vi verkligen behöver veta.
 
D

Deleted member 9532

Det är ganska konstigt att en 16åring får köra en maskin som väger 260kg och har 150hk+ utan körkort eller liknande (nej, skoterkortet är bara någon töntig sak man gör för att lära sig vart man får köra eller inte).

Jag röstar också på 18års gräns, vilket förhoppningsvis kommer hända om det fortsätter så här.
Jag är själv 16, men jag håller med! Det är egentligen sjukt att jag får sätta mig på en Maskin som har 122hk och går i 160km/h, tänker man efter så är det helt knas!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.