crosshuv f7

Alexander.A

Välkänd medlem
31 okt 2012
200
0
16
luleå
crosshuv till f7, lite modd så passar den crossfire 7,aldrig använd och ej kapat upp för lysen eller liknande.
700kr p.o.k som attan:)


rutan är ej monterad, finns för 400kr extra:)
 

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
35
mellansel
www.skoterlon.nu
Kalla mig elak, men att säga att det bara krävs lite mod för att passa crossfire/m-serie är ganska missvisande. Lysena och rutan passar emellan, inget annat
 

Alexander.A

Välkänd medlem
31 okt 2012
200
0
16
luleå
nja kapa lite vid mätarna så ser den ut att passa finfint. står ju som sagt att de måste modifieras i texten om man nu vill ha den på crossfire å m. de får den som köper avgöra själv om han tycker det är mycket eller lite mod. inte så att jag försöker blåsa någon då jag inte bryr mig nå speciellt om den blir såld, då det är för billigt, men den tar bara plats.
 

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
35
mellansel
www.skoterlon.nu
Isåfall skriver jag detta för att skänka ljus till eventuella köpare som tänker "modda" den.

Stoppar man en Firecat huv på M/CF så försvinner luftburken, inte så bra kanske

Den är dessutom för lång.
 

Alexander.A

Välkänd medlem
31 okt 2012
200
0
16
luleå
oavsett om du slänger på crosshuv så försvinner ju luftburken..
jag sa bara vad det ser ut som och inte nå annat k-len, och för lång är den då inte. huven sitter ju nästan på skotern som du ser på bilden...

skoterad hör av dig om ganska snart om du är sugen, annars använder jag den till min crossfire så kan k-len knipa igen
 

Alexander.A

Välkänd medlem
31 okt 2012
200
0
16
luleå
själva burken försvinner ju inte. de är ju bara röret upp där det strömmar in luft på orginalhuven? skitsamma ni som vill köpa den till vad ni nu ska ha den till så passar den på f7 och ev crossfire om man vill/kan modda den. den är till salu ptja till någon helg frammåt annars prövar jag den på min crossfire som de är omöjligt att få den att passa på. k-len du behöver inte skriva för du får ändå int köpa den.
 

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
35
mellansel
www.skoterlon.nu
Nu kan nån mod banna mig om de vill.

Du beter dig som en 12 årig skitunge då du svarar sådär.

För att DU inte ska blåsa någon annan stackare konstaterar jag att den dör huven kommer ALDRIG passa en crossfire och det ska se bra ut. Den har inte rätt mått någonstans. Crossfirens luftburk går inte använda med den där, den är för låg i bakkant så den klarar inte av att stänga mot crossfirens konsol, den har inte samma bredd mot baljan.

Så ÄR det. Det krävs KRAFTIG modifiering för att det ska passa. Det ska du vara tydlig med att skriva då du annonserar ut den.

Och för all del, jag vill inte köpa den. Tråkigt att du vill ta det personligt.
 

Alexander.A

Välkänd medlem
31 okt 2012
200
0
16
luleå
ja undrar ju vem som är 12åringen hära? de är ingen som försöker blåsa någon, bra då vet alla att den inte passar jag behåller den istället= tråd kan låsas/tas bort.