Hej alla tokiga ac förare. Nu är det ju så att jag funderar på att gå från en 08:as Lynx 600sdi till en 09:as cf8.
Då kommer ju jag ju genast in på hur det är med dämpning osv på cf8
rna.
man går ju från en maskin som går att smiska efter leden, hur man än gör så är det oundvikligt att köra där.. Kör väll halvhårt efter leden lite nu och då kommer jag då att bli besviken på cf8:an p.g.a. att jag inte hänger med de andra på leden för att den är för lång och svampig men de över vägs sedan när man komma till ställena man tänkt köra på? Är det bara en vanesak att lära sig att hantera en längre maskin och sedan smiska på?
I övrigt hur är maskinen?
de man läst är väll främst lagrena i dd:n som bör kollas och sedan var det någonting runt styret som är bra att förstärka.
Då kommer ju jag ju genast in på hur det är med dämpning osv på cf8
man går ju från en maskin som går att smiska efter leden, hur man än gör så är det oundvikligt att köra där.. Kör väll halvhårt efter leden lite nu och då kommer jag då att bli besviken på cf8:an p.g.a. att jag inte hänger med de andra på leden för att den är för lång och svampig men de över vägs sedan när man komma till ställena man tänkt köra på? Är det bara en vanesak att lära sig att hantera en längre maskin och sedan smiska på?
I övrigt hur är maskinen?
de man läst är väll främst lagrena i dd:n som bör kollas och sedan var det någonting runt styret som är bra att förstärka.