cross sadel

melmaq

Välkänd medlem
1 jan 2000
2.916
1
38
www.lynxtalk.se
Crosskombo

Det finns ju de som har gjort som skotermannen säger och monterat både kylvingar/tank samt dyna dels i nån av de äldre alticity filmerna om jag minns rätt och så denna killen som har gjort en halvkombo..

Polaris XC SP 800

och bildmanipulationer visar ju halvt som halvt att det kan bli ganska coolt..
Vertical Escape
 

kmu

Medlem
11 jan 2005
44
0
6
35
Övertorneå
Highmark_X är nästan skyldig skotermannen en ursäkt :p billiga sadlar finns det på blocket! plaster får man ta på nästan överallt? lär finnas massor på blocket med! lycka till.
vill du ha nya grejjer så tror jag lelles är bra!
 
Last edited:
E

emil 2jump.se

Hade oxå tänkt använda en crossdyna, men pga ekonomin blir det att bygga eget. I sverige överlag så är dynor väldigt dyra, om JAG vore du skulle jag beställa från usa. Har tidigare handlat genom www.btosports.com med mycket bra erfarenheter. Skriv att dom ska märka paketet med "gift" så slipper du tull å moms oxå
 

Xeon

Välkänd medlem
25 okt 2004
216
0
16
emil 2jump.se skrev:
Hade oxå tänkt använda en crossdyna, men pga ekonomin blir det att bygga eget. I sverige överlag så är dynor väldigt dyra, om JAG vore du skulle jag beställa från usa. Har tidigare handlat genom www.btosports.com med mycket bra erfarenheter. Skriv att dom ska märka paketet med "gift" så slipper du tull å moms oxå


Har handlat endel ordrar ifrån bto .. men hur kan man slippa tull och moms om man ber dom märka med gift? man tjänar ju in endel slantar på de ;)