clutch-kitt xlt

lilltrippel

Aktiv medlem
4 jan 2007
99
0
6
Östersund
Hej är det någon som vet av något bra clutch-kitt till en xlt sp 96 (den med 598 motorn) Jag vill inte ha heel klicker! vikter, primär,sekundär fjädrar. helix.
Jag vet inte vad det sitter orginal men förmodar att det är en rak helix. Sen om det är någon som har en låg svart ruta till salu! Så hör gärna av er.
Jag hade en xcr 600 95 förut det är samma motor som xlt 95-96 men med 34mm förgasare istället för 38mm. Rätta mig om jag har fel eftersom att det är hur många som helst som undrar över motorn i xlt över alla år. xlt kom 93 med 579cc en sp,sks och en vanlig.sp hade fox gas. 95 kom sp med extra 12" och 598cc det var bara sp´n som hade extra 12".det året. 96 kom touring också denmed den "fula" huven.
m.v.h
 
R

Robin

Kollat om slp har nått? har katalogen hemma men inte kollat ordenligt någon gång.

fula huven är det sk. agressive chassit.
 
R

Robin

offtopic lite men: gen I, Standard (eller vad man nu vill kalla de), aggresive (vissa tycker de ser ut som en uggla :S), genII, edge osvosv...
 

KimAlexander

Välkänd medlem
14 jan 2005
894
0
16
Gällivare
du ahr helt rätt angående årsmod å boggi m.m. slp har nog nåt åt dig. eller black magic? om de nu finns till polaris. vet inte finns de?