okej då. då vet jag ungefär vad kostade det för dig?Jag fick den billigaste med låg självrisk genom Snofed's samarbete med Gjensidige
okej. tackarTror första budet var 6400:- men om du tecknar någon mer försäkring så får man 10% rabatt.
Så ja tog en halvförsäkring på min gamla suzuki fyrhjuling också.
Så då blev det 5800:- på M8'an istället.
Sen kan CF maskinen vara typad annorlunda än M maskinerna.
Jag är 34år och det spelar också in.
Självrisken på vagnskada var 3000:- har jag för mig.
Å så stödjer man ju sin klubb på något ännu för mig okänt vis?
Vilket försäkringsbolag använder du? Jadu det har inte jag märkt ännuförresten någon som har noterat att tunneln är för smal för mattan på -09 cf8?
det vill ju ta i tunneln, har märkningar på mattan på min efter några hundra meters testtur.
det är inte mer än 5-6mm övermått totalt, alldeles för lite borde vara minst 7-8mm per sida
Jag fick 4800 hos trygghansa. men då står den på farsan 49 årjag fick 6500:- hel, hos if på cf 1000 -09 med 6000 i självrisk. dvs endast lönt att ta på försäkringen om man totalskrotar. men känns ändå dumt å snåla om 3000 som det skiljer till halvförsäkring.
29 år ung!
begriper inte hur jag fick min cf8 -09 försäkrad för 1689kr per år HEL FÖRSÄKRING , bad tjejen dubbelkolla regnummer och allt men allt verkade stämma.
ska köpa en lott.
forreÄr det någon som har noterat att tunneln är för smal för mattan på -09 cf-8 ?
Mattan vill ju ta i tunneln, Jag har märkningar på mattan på min efter några hundra meters testtur.
det är inte mer än 5-6mm övermått totalt, alldeles för lite borde vara minst 7-8mm per sida