Byta bränslefilter lynx boondocker

Lukas_f

Medlem
6 apr 2020
10
0
1
23
Sverige
Tjena alla skoteråkare. Vintern närmar sig och de börjar rycka ordentligt i tummen. För att stilla abstinens lite grann tänkte jag slita fram den ny införskaffade skotern och göra lite service. Skotern i fråga är en lynx boondocker 800 3700re 2015 men kan inte hitta nåt soppafilter online och vet inte heller vart den sitter (har inte tillgång till skotern för tillfället då den står uppe i fjällen) så om nån besitter den kunskapen skulle jag gärna ta del av den så att jag kan beställa en sån innan jag åker upp till fjälls nästa gång. Kan inte heller hitta den på sprängskissen. Tack på förhand för alla svar😀29493
 

Lukas_f

Medlem
6 apr 2020
10
0
1
23
Sverige
29->30 ser ut som ett soppafilter
Jo har funderat på den med men den står bara märkt som “fuel hose assembly” tycker att det borde stå nått om bränsle filter men får väl kolla närmre på den. Eller försöka åka förbi nån återförsäljare. Men tack för svar 🙏😃
 

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.083
886
113
Stora Blåsjön
Jo har funderat på den med men den står bara märkt som “fuel hose assembly” tycker att det borde stå nått om bränsle filter men får väl kolla närmre på den. Eller försöka åka förbi nån återförsäljare. Men tack för svar 🙏😃
Man köper hela slangen inkl filter därför står det så..