Brutal Aktiv dubbelbandare

VändhjuletFTW

Välkänd medlem
20 mar 2008
648
1
16
Malå
Funderar på att ta en aktiv/ockelbo dubbelbandare och sätta in nån nyare motor. Typ en 600 från nån polaris, eller kanske fixa sig en motor från en thundercat bara för att överdriva det hela lite :D sätta in 2 st boggies från nån nyare skoter. Vet att det kommer bli otroligt mkt jobb, men kul som *** kommer man ha iaf :D

Nån som tror på mitt lilla projekt ? xD
 

VändhjuletFTW

Välkänd medlem
20 mar 2008
648
1
16
Malå
fan vad grymt med en thundercat motor ;)
Joo jag tänkte det, när det står folk på ån och visar upp nyskotra kommer det en babyblå aktiv dubbelbandare vrålandes förbi på vändhjulet:laugh: Skulle göra allt för att få se deras ansiktsutryck xD
 
B

Biosteel

hahaha ja men jatg tycker de verkar helfränt och e du seriös med de så skapa en projekt tråd med bilder o grejjer =)
 

VändhjuletFTW

Välkänd medlem
20 mar 2008
648
1
16
Malå
Projektet kommer inte bli av på nått år eftersom jag fortfarande går i gymnasiet men direkt efter jag slipper skola och börjar jobba så blir det att börja bygga. Det kommer bli mycket med bilder och kommer skriva ner detaljerat vad jag har gjort och hur jag har gjort det. Projektet kommer defenitivt läggas upp i detta forum :)
 

VändhjuletFTW

Välkänd medlem
20 mar 2008
648
1
16
Malå
Kommer bli jäkligt mycket ombyggnad men det är ju det roliga med det hela. Sen att man kommer få en av dom brutalaste skotrarna i historien på köpet är ju ett STORT plus:D Kan knappt vänta på att får börja jobba och tjäna pengar så projektet blir av. La mest upp den här tråden för att se folks reaktioner och ni får gärna komma med lite idéer också :)
 
Reactions: trixa

VändhjuletFTW

Välkänd medlem
20 mar 2008
648
1
16
Malå
Varför inte ratt med servo när vi ändå håller på? ^^
Hahaha jaa varför inte? :laugh: Näe men jag tror jag ska hålla det så enkelt som möjligt. Mindre saker som kan gå sönder. Bättre att vara enkel och fungerande än komplicerad och trasig.;)
 
B

Biosteel

Hahaha jaa varför inte? :laugh: Näe men jag tror jag ska hålla det så enkelt som möjligt. Mindre saker som kan gå sönder. Bättre att vara enkel och fungerande än komplicerad och trasig.;)

när ha du tänkt börja o så :)?:evil:
 

VändhjuletFTW

Välkänd medlem
20 mar 2008
648
1
16
Malå
Som sagt, går gymnasie än och det är lite kärvt om pengar. Om jag får det sommarjobb jag har sökt i sommar så kan jag iaf införskaffa en aktiv och börja som smått men jag kan nog inte köra igång ordentligt förns jag går ut skolan och börjar tjäna pengar;)
 
B

Biosteel

Som sagt, går gymnasie än och det är lite kärvt om pengar. Om jag får det sommarjobb jag har sökt i sommar så kan jag iaf införskaffa en aktiv och börja som smått men jag kan nog inte köra igång ordentligt förns jag går ut skolan och börjar tjäna pengar;)
jaha ja då e de ju lite kärvt =):bawling: