Branog

N

Nicke vid styret

Hej skoterförare. Vad tycker ni om att vi enduroförare kör cykel på era leder.
 

anders3

Semi PRO sledder
1 jan 2000
79
0
0
jag tycker det kvittar om ni kör det blir ju säkert jävligare av 6 sportskotrar än av ett par enduroåkare, och om ni åker när leden är hård så torde det inte märkas speciellt mycket men det är klart är det mjukt i spåret så blir det nog inga fina rännor
 
R

r ni väl ge er

RE%3A Branog

nu får ni väl ge er (skoteråkare) tror ni inte att det blir värre av att det åker skotrar i spåren?!?!?!?! puckon är vad ni är
 

kalle

Välkänd medlem
1 jan 2000
398
0
16
RE: RE%3A Branog

Kommer det en cross jäv-l på leden så ska jag personligen köra över den å mala sönder den med pluggen i botten...;P
 

Freerider1

Semi PRO sledder
1 jan 2000
55
0
0
RE: RE%3A Branog

Åk så mycket ni vill. Ni är ju motorintresserade, alltså är ni våra bröder! Vi kan nog alla samsas på lederna!
 

RacerX

Aktiv medlem
1 jan 2000
76
0
6
RE: RE%3A Branog

Håller med freerider. Jag vill bara påminna er om att det finns en skidåkare vid namn "jonkevidbron" som terroriserat detta forum mera än en gång. Han debaterar skoterns vara eller inter vara. Och kan inte ens vi motorintresserade enas emot sånna som han så tycker jag det är tragiskt. Så jag säger.

-Sluta gnälla en 50mm summit matta gör rätt gropiga leder åxå.
 

flower

Välkänd medlem
1 jan 2000
340
0
16
RE: RE%3A Branog

Ge och ta!
Låt endurofolket hållas.
Vi kräver ju själva förståelse, då kan vi inte grina på något som är hyggligt bagatellartat.


 

flower

Välkänd medlem
1 jan 2000
340
0
16
RE: RE%3A Branog

Förresten skriver han i inlägg noll "era leder".
Alltså inte skoterförare.
Återstår en endurokille som verkligen undrar eller också är det en Jonke som vill så split.
Ska vi falla för det i så fall?
 
N

Njutångrarn

RE: RE%3A Branog

Är ni sur bara för att vi drar era 100000:- ekipage så fort det blir lite kurvigt å guppigt
 

flower

Välkänd medlem
1 jan 2000
340
0
16
RE: RE%3A Branog

Vem drar vem? Det framgick inte...
Det är väl förresten den sortens tänk som du ger prov på som är störta hotet mot sämjan mellan folk överhuvudtaget?
 
N

Nicke vid styret

>>Nisse, det är inte jonke elle vad du sa som la ut inlägget utan jag, en endurograbb från hälsingland.
 

119

Medlem
1 jan 2000
36
0
1
Sundsvall
Hej på er alla motor nissar/nissor...
Tycker att det är ok m enduro i spåren... åker själv cross på sommaren, har även provat lite på vintern å det är kul. men frågan är... Vad händer vid en ev olycka mellan enduro/cross - skoter,skidåkare el dyligt??? vad är det för försäkringar som gäller då? skulle nog inte va så kul å stå där om man kört över nåns unge m en oförsäkrad enduro/cross... tyvärr så verkar det reta folk mera med en enduro än skoter,speciellt om det är tvåtakt...
 

flower

Välkänd medlem
1 jan 2000
340
0
16
Tackar, den mannen (Jonke) slipper man helst.
Då var frågan seriöst menad.
Ursäkta.

Mig gör det inget i vilket fall, även om jag blir frånåkt av Njutångarn.