Bra svenska skoterfilmer!

holm_

Välkänd medlem
27 okt 2005
107
0
16
Umeå
Som topic lyder, jag är sugen på svenska skoterfilmer, behöver inte vara proffsfilmer,

mata på med namn och vart jag får tag på dom
 

Errrnst

Välkänd medlem
1 jan 2000
514
1
16
36
Luleå Sverige
Enligt mig så är ju Norrland filmerna de tveklöst bästa svenska skoterfilmerna. Den senaste är så grymmt bra filmad och redigerad! En favorit när rycken i gastummen blir för starka! :D
 

strimbo

Välkänd medlem
6 nov 2005
228
0
16
Kaizoon skrev:
Synd bara att hastigheten inte är alltför mysig..
Men många av filmerna är väl värda väntan ;)
400kb/sec 17.00 är inte så tokigt ändå..

Jag blir mer knäckt över att det blir dåligt med snö i år :(
 
E

emil 2jump.se

Enligt mej är den klart grymmste skoterfilmen Ruffriders! Efterden ToBe -05 sedan Frostydemon`s demoniced. Tror nya frostyfilmen kommer bli jävligt grymm, trailer finns på www.frostydemons.nu. Väntas bli klar månads skiftet nov/dec!
 
4

426H

ok varför de?
Extremebits.se skapades för att man skulle kunna tanka svenska amatörfilmer snabbare än från norrland-siten. Tror det är Jimmy Staff som är moderator här på forumet som ligger bakom siten.
Det är inte tillåtet att lägga upp piratrippade komersiella filmer. Men än så länge verkar den ligga kvar i alla fall.

Mina 6 och 10-åriga söner tycker att RR2 är grym. Själv tycker jag det är ren skit. Man börjar väl bli gubbe..:rolleyes:
 

REVare

Välkänd medlem
24 sept 2007
374
0
16
Tycker det är kul att det finns dom (i Sverige) som vill lägga ner arbete och energi på att göra bra skoterfilm.
Dock anser jag att man inte kan räknas som seriös om man har med bakhjulsåka på mc på livligt trafikerade vägar, vet att jag låter som värsta moraltanten. Men viss klokhet kommer med åren och som yrkeschaufför vet jag att många trafikanter är väldigt oberäkneliga då finns inte några marginaler för att åka på bakhjulet i hastigheter långt över det tillåtna längs mittlinjen mittimellan andra fordon, det kan man göra på avlysta ställen eller åtminstone utan at risker andras liv.

I början på filmen kan man också läsa att medverkande "vet vad dom gör" och att man inte ska försöka själv, tror inte att Sune Andersson med flera skulle räkna det avsnittet i filmen som varken seriöst eller proffsigt. Jag gör det då inte.