Är väl inte mer än en djuping bort från att lägga värdeminskningen på ett turbokit istället för att uppgradera -23ans 9r till en -26a utan nyheter.
Fullt medveten om vad amerikanskt "bolt on" innebär, import med tull o moms och motorgarantier osv och inte ett dugg orolig över det.
Det jag är lite orolig över är bränslemappen för svensk soppa.
Någon som har några tidigare erfarenheter? Lär man va beredd på att även lägga en dag i bromsbänken eller kommer det gå att rycka i snöret och köra?
Mitt köp gäller en silber turbo till en polaris 9r men är sugen på att höra alla erfarenheter från importerade 2t turbo byggen.
Fullt medveten om vad amerikanskt "bolt on" innebär, import med tull o moms och motorgarantier osv och inte ett dugg orolig över det.
Det jag är lite orolig över är bränslemappen för svensk soppa.
Någon som har några tidigare erfarenheter? Lär man va beredd på att även lägga en dag i bromsbänken eller kommer det gå att rycka i snöret och köra?
Mitt köp gäller en silber turbo till en polaris 9r men är sugen på att höra alla erfarenheter från importerade 2t turbo byggen.