Bojkotta Blocket!

neol100

Välkänd medlem
1 jan 2000
241
0
16
37
Leksand
Är det bara jag som är less på blockets skyhöga annonspriser?
90:- för bl.a. bil och mc är på tok för mycket. Känns som det börjar bli dags att göra något då jag tror att de kommer höja priserna ännu mer framöver.
Sätter du in en annons på raderna.se så skänker de 50öre till välgörenhet och 50öre till en pott som du sedan kan vinna


Info om raderna.se:

Radannonser ska vara gratis för det är du som gör hela jobbet och företagsannonser täcker alla kostnader. Vi tycker att Sverige behöver en annonssajt som är gratis. Tycker du också det ska du annonsera på raderna.se

För att förverkliga vår vision om att bli störst krävs det mer än att bara vara gratis så vi lovar att ge 50 öre till välgörande ändamål för varje privat säljesannons!

Men inte nog med det, vi sätter även av 50 öre till en pott som alla privata annonsörer kan vinna utan att satsa en enda krona!

Hjälp oss att göra medierevolution: Sätt in en annons på raderna.se så skänker vi en slant till välgörenhet samtidigt som du kan vinna hela potten.
http://raderna.se/om-t.o.m.2005-12-05.php


Andra annonssidor:


raderna.se:
traderamotor.com
abc-annons.se
webcar2000.com
nappet.se
bzz.se
fyndtorget.se
klipp.se
annonseringdirekt.com
annonsfynd.se
beg.se
 

2stroke

Välkänd medlem
31 dec 1999
4.445
2
38
Norrbotten
www.lynxtalk.se
Fundera först !

Jag håller fullständigt med dig angående priset !

Vem tror du betalar all "Blocket's" TV reklam --> DU

Bojkotta är väl att ta i lite , men man bör väl ta sig en funderare innan man sätter ut sin annons !

Skulle alla som tex anonnserar sina skotrar på Blocket istället sätta dem i "Skoterledens" till salu torg så skulle det säkert bli jätte bra !

Alltså, sätt era skoter anonnser här på "LEDEN" i stället ! :D
 

vette89

Välkänd medlem
7 jan 2006
245
0
16
Sundsvall
Visst, det är vi som betalar TV-reklamen. Men den reklamen hjälper till att sälja våra saker på Blocket. Det finns massor av olika sätt att annonsera gratis på internet, men det är så få som hittar igen de annonserna. Det är inte billigt på Blocket, men procentuellt så är det lite när man säljer grejor för tuentals kr.

En annons i lokaltidningen är inte lika effektiv och inte heller gratis trots att den annosen kommer endast en eller två dagar. Och även där gör du "jobbet" att skriva texten. Alla annonser granskas, godkännes och lägges ut manuellt även på Blocket.

Jag har sålt och köpt mycket på Blocket och kommer att fortsätta så länge ingen annan blir lika effektiv!