Blir det stor skillnad på 28mm till 32mm på min skoter

D

Deleted member 6797

visst är 03orna svart med gul text?
läste på nåt annat forum där sa en kille så här att edge -03 kunde inte säljas så mycket för att dom hade kvar så många 02or och dom hade problem med dämpning och sånt. så många vart över.
vet ej om det stämmer precis...
jo många vart över av 02orna. men dämpningen var dålig på 01orna. inte 03orna

olofmikael

Välkänd medlem
23 okt 2008
1.646
0
16
Strömsund
första gången ja ser en sån där classic, annars enda liknande maskinen ja kan komma på är classic touring 700 -03 för den är ganska lik utseende mässigt på huv och så. fin skoter iaf!

Grisen

Välkänd medlem
28 aug 2007
148
0
6
Dalarna
hej! har en polaris 600 classic - 03 ska köpa billigt en 32mm matta med inga kammar borta av en kompis. hade vela ha typ 38 eller 44 men då måste man väll börja dreva om å sånt? och att man måste säkert höja den där bak?

men frågan var om det blir stor skillnad om jag byter ?

ps: kan inte så mkt om skotrar:hmmmm:

Det blir ingen skillnad... ska du ha skillnad köp 38, du behöve rinte dreva om en 600 för det.

R

Robin

Det blir ingen skillnad... ska du ha skillnad köp 38, du behöve rinte dreva om en 600 för det.
Snälla läs hela tråden innan utalande..

Att säga att det inte blir någon skillnad mellan en fräsch 32mm och en slut 25mm matta är att utpeka sig själv till okunnig..

Mvh/Robin

Grisen

Välkänd medlem
28 aug 2007
148
0
6
Dalarna
Snälla läs hela tråden innan utalande..

Att säga att det inte blir någon skillnad mellan en fräsch 32mm och en slut 25mm matta är att utpeka sig själv till okunnig..

Mvh/Robin

Hahaha... står ju inget om 25:a i första inlägget... och sedan allt dravel om folk har sett en classic elle rinte orkar man ju inte med... håller er till ämnet.

pea

Välkänd medlem
1 jan 2000
238
0
16
Den där är rätt ovanlig. Vet att min handlare fick in och sålde iaf ett ex av en sån där ny.