Blingfactorys skoter från skotermässan!

meanis

Välkänd medlem
28 nov 2009
1.412
0
16
Finland, Pedersöre

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.085
886
113
Stora Blåsjön
ja måste nästan göra det.. har dom ett komplett 1200 paket med insprut för vettiga pengar kanske man ska ta och damma av turbo-projektet igen..
 

meanis

Välkänd medlem
28 nov 2009
1.412
0
16
Finland, Pedersöre
ja måste nästan göra det.. har dom ett komplett 1200 paket med insprut för vettiga pengar kanske man ska ta och damma av turbo-projektet igen..
kollade deras hemsida och såg att man helst ska maila på engelska om man inte kan finska annars tar det länge när dom måste använda sig av nån utomstående tolk. :)
 

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.085
886
113
Stora Blåsjön
Kollade lite i den tråden, min finska är inte så vass men, har jag fattat det rätt att det blir turbo på den? Tänkte på de löjligt små spjällhusen och sen var det bilder på mekaniska oljepumpar.
 

meanis

Välkänd medlem
28 nov 2009
1.412
0
16
Finland, Pedersöre
Kollade lite i den tråden, min finska är inte så vass men, har jag fattat det rätt att det blir turbo på den? Tänkte på de löjligt små spjällhusen och sen var det bilder på mekaniska oljepumpar.
Han vet inte om han ska sätta turbo i den eller nöja sig med motorn som den är nu först.
Men det diskuteras fram och tillbaka, för och emot turbo, många som tvivlar på att han genomför planerna.