NoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooHar töat hela dagen o regnat, återstår att se imorgon hur det ser ut..
Nu har du ansvaret att lämna snörapport tre gånger i veckanjag har en lastbil som kör till stora blåsjön mån-ons-fre varje vecka, året runt... hojta till om nån vill ha snörapport som är osäker på väder, snömängd osv
Tror dock det övergick i regn även på högre höjder. Ett tips är att kolla på smhi/ fjällobservationer. De har stationer både på låg och högre höjd. Då får man en uppfattning hur mycket höjden spelar in.Obekräftade uppgifter säger att det ska ha kommit en betydande mängd där uppe![]()
Jag har sett film. Riktig bra med puder.Obekräftade uppgifter säger att det ska ha kommit en betydande mängd där uppe![]()
Försök få det bekräftat så får vi åka upp på lite mindre chans till helgenObekräftade uppgifter säger att det ska ha kommit en betydande mängd där uppe![]()
Jag kan bekräfta att det finns bra med snö där.Försök få det bekräftat så får vi åka upp på lite mindre chans till helgen![]()
Jag går på samma linje! Sånt där vill man inte se med skotern såld och utan att fått den nya än... ;-)Trickfilmat!
+1Men lägg ut bild i tråden för oss som inte har fäjsbokenså att vi också får se