Billiga Styrhöjjare till XC 500 -99

Sony

Välkänd medlem
1 jan 2000
127
0
16
43
Sundsvall
Vart kan man få tag på dessa ? finns det att få tag på ??

3" skulle vara ypperligt =)

/Robin
 

Sony

Välkänd medlem
1 jan 2000
127
0
16
43
Sundsvall
Ahh tack ! Men... hur mycket måste man höjja tro ? jag är 194cm och gillar att stå och köra lite tufft..

3" .... 4" ? måste kablar förlängas ? någon som har kört med höjjare på denna eller liknande skoter ?

Tacksam för svar =)
 

jonasadolfsson

Välkänd medlem
5 nov 2005
1.666
1
16
Bollnäs
Ahh tack ! Men... hur mycket måste man höjja tro ? jag är 194cm och gillar att stå och köra lite tufft..

3" .... 4" ? måste kablar förlängas ? någon som har kört med höjjare på denna eller liknande skoter ?

Tacksam för svar =)
Jag kör med 5cm höjjare på min edge 600 -01
 

Polaris mannen

Välkänd medlem
5 jun 2006
980
1
16
skogskoja
Ahh tack ! Men... hur mycket måste man höjja tro ? jag är 194cm och gillar att stå och köra lite tufft..

3" .... 4" ? måste kablar förlängas ? någon som har kört med höjjare på denna eller liknande skoter ?

Tacksam för svar =)
Ta lös styre och mät hur högt du kan höja utan att förlänga...om inte det räcker så är det ju bara att ja lös allt(kabla vajer osv) o kolla vilken höjd som passar bäst och är skönast:)

eller du kan ju bara testa stå på skotern och känna av vilekn höjd som passar bra:)
 

Ralle77

Välkänd medlem
1 feb 2006
288
0
16
Bjursås
Ahh tack ! Men... hur mycket måste man höjja tro ? jag är 194cm och gillar att stå och köra lite tufft..

3" .... 4" ? måste kablar förlängas ? någon som har kört med höjjare på denna eller liknande skoter ?

Tacksam för svar =)
Har en XC-600-99 och satte dit 4". Det gick utan att förlänga något. Men mer än 4" går nog inte utan att behöva förlänga framför allt gaswiren.
 

Xad

Medlem
19 aug 2005
40
0
1
Umeå
Jag har en höjjare på 5½ cm som jag inte använder som du kan få köpa. Kapade den så jag skulle slippa förlänga kablarna på min sks 600 -99. Skicka ett mail på david.sundqvist@gmail.com om du är intresserad.