Tummen upp för 509 Evolution bilden putt. Den passade riktigt bra på tunneln. Har själv en sådan hoodie
Vart har du köpt röda HMK märket? Skulle sitta fint på min maskin som fått nya färger!
Tycker du kan posta en bild på maskinen din istället för att sitta och klura på varför folk åker med olika märkesdekaler på maskinerna deras..varför vill alla ha HMK klistrat på sina skotrar?? dom har bra skor..men ändå?
japp ska så göra! det var ju inget illa menat, men det är ett ganska roligt fenomen, är man sponsrad så är man ju brukar själv mest slita bort d flesta dekaler som finns..men smak ska man aldrig diskutera! gillar blå färgen på huven din btw!Tycker du kan posta en bild på maskinen din istället för att sitta och klura på varför folk åker med olika märkesdekaler på maskinerna deras..
jag gjorde hela tunneln svart med plastidip i sommras, en månad senare slet jag bort allt och vinylade istället.. fick inte till nå bra resultat, men huven är ju inte direkt så utsatt så där bör det hålla plus att det är lätt att laga
Provade den där rackarns plastidippen. Men har inga större förhoppningar på att det ska sitta speciellt länge då man börjar böka bland träden. Men det får tiden utvisa
Sent from my iPhone using Tapatalk